Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kåpehjelp

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-07, 21:48   #1
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
M@M er populærM@M er populærM@M er populær
Standard

Kåpehjelp

Inspirert av Tinetoffskjolehjelp kom jeg på at kanskje dere flinke jenter kan hjelpe meg

Jeg skal ønske meg ny kåpe/vinterjakke av mannen til jul, men har ikke funnet den perfekte enda. Jeg har en lang, grå "penkåpe" til fest, så det er ikke sånn jeg mener. Den jeg er på jakt etter skal være ca tre-kvart lang. Gjerne i noen fine farger. (Har sett et par fine i grønn-blå toner på gaten, men det er ikke noe must.) Gjerne mønster og /eller pynt. Hette? Tøffe mansjetter? Altså noen detaljer som gjør den litt spesiell, ikke bare vanlig sånn alle andre har. Innvingt i livet. Og fasongen må passe til en kropp i str 42, ikke bare sylfider

Noen som har forslag, bilder, linker e.l.?

Gammel 08-12-07, 22:20   #2
livit
Duracell

livit sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kåpehjelp

Jeg måtte helt til Kiel for å finne min..... Jeg synes alt her er så smått... det er trangt rundt ryggen, kort på ermene osv, osv....

Håper du kanskje har litt bedre lykke enn meg...

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 22:23   #3
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Standard

Det håper jeg også...for jeg skal ikke reise med det første... Eller kanskje jeg må ønske meg kieltur med kåpekjøp

Gammel 10-12-07, 11:48   #4
livit
Duracell

livit sin avatar

livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

Det håper jeg også...for jeg skal ikke reise med det første... Eller kanskje jeg må ønske meg kieltur med kåpekjøp

Ja det må vel være årets julegave - cruise med Color Magic, og så finne seg kåpe til sterkt redusert pris

Gammel 27-12-07, 22:26   #5
M@M
Erfaren

M@M sin avatar

Standard

...og tror dere ikke jeg fikk nettopp det! Cruise med color fantasy. Og det var visst bestemt før jeg nevnte dette Så var det bare å finne en kul butikk med kule kåper

Gammel 27-12-07, 22:28   #6
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Artig!

Håper du finner jakke/ kåpe på turen!

Gammel 27-12-07, 22:32   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker veldig godt jakkene som heter Fabel. Vindtette, og med tynt ullfor. Fåes i flere forskjellige varianter og farger, og kan kjøpes på bl.a husflidsforretninger.

Jeg har ikke funnet noen nettside med bilder av de, men fant en på finn, bare for å vise eksempel. Denne modellen er veldig vid, men det finnes andre også, men da må du nesten reise innom en butikk og se hva de har, for det varierer veldig.

Gammel 27-12-07, 23:33   #8
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk kåpe til jul og er superfornøyd. Tok den ut selv da. Jeg drar veldig over skuldrene så sjelden jeg finner jakker som sitter fint. Kåpe er det enda sjeldnere jeg får på meg så gleden var stor når denne faktisk passet.

Gammel 28-12-07, 07:03   #9
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Heldiggrisen, Stikka!

Gammel 28-12-07, 07:38   #10
livit
Duracell

livit sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av M@M, her.

...og tror dere ikke jeg fikk nettopp det! Cruise med color fantasy. Og det var visst bestemt før jeg nevnte dette Så var det bare å finne en kul butikk med kule kåper

He, he.. ja det var jo artig.

God tur !

Gammel 28-12-07, 19:13   #11
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er kåpehjelp fra KK. Kanskje du finner noe der?

Gammel 28-12-07, 19:20   #12
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne fra Ellos?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-07, 19:21   #13
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller denne.. (Ellos det og) (finnes i flere farger)

Gammel 28-12-07, 19:26   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne fra LaRedoute:

Gammel 28-12-07, 19:33   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ellers synes jeg de har noe fint her: http://www.smartgirl.no/fashion/VisE...peID=24&mid=65

(annet enn kåper og )

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:40.