Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ny mobil!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-08, 20:48   #1
Frantzen
Passiv

Stort smil

Ny mobil!

Jeg skulle kjøpe meg ny lader til mobilen min i dag, men underveis i
prosessen kom jeg til å raske med meg en ny mobil i stedet.

Fort gjort..

Det skal sies at den mobilen jeg hadde var virkelig helt elendig så overgangen til denne mobilen (og noen annen jeg har hatt for den del) er STOR!

Denne tar sykt gode bilder - moro, moro! Nå skal jeg gyve løs på bruksanvisningen

( <--------------- materialisten i Frøken Rattata)

Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:56   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny mobil!

Ble sørgelig misunnelig nå. Har et håp om at poden en dag vil kaste mobilen min så hardt i gulvet at jeg også må shoppe.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 20:59   #3
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gratulerer med ny mobil. Det er gøy med nytt leketøy.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:00   #4
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grattis!

Jeg var og så på mobiler på Elkjøp i dag, men fant ingen jeg likte... Vil ha designtelefon og godt kamera.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:02   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med ny mobiltlf.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:03   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heldiggrisen som har mobil som tar så fine bilder! Grattis med ny!

Gammel 02-01-08, 21:07   #7
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Grattis!

Den ønsker jeg også meg.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:33   #8
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hehe, det var ikke noe lissomtelefon du hadde rasket med deg heller.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 21:38   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ny mobil!

Grattis!

Så artig

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 22:23   #10
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

B@mbi er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Grattis!

Jeg var og så på mobiler på Elkjøp i dag, men fant ingen jeg likte... Vil ha designtelefon og godt kamera.

Har du sett den lekre Armani-mobilen? Sikler litt på den, men har kjøpeforbud tror jeg

Gammel 02-01-08, 22:26   #11
B@mbi
Aktiv

B@mbi sin avatar

B@mbi er litt kul
Standard

Grattis til HI forøvrig!

Håper de har klart å fikse noen bugs. Fikk en slik i starten på november som bar rett tilbake til butikken etter en ukes tid. Bare trøbbel og kameraet tok 90% elendige bilder + div annet tull Kjipt til den prisen.

Gammel 02-01-08, 22:30   #12
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Stilig. Grattis.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 22:33   #13
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Ble sørgelig misunnelig nå. Har et håp om at poden en dag vil kaste mobilen min så hardt i gulvet at jeg også må shoppe.

Min overlevde et fall på 2 etasjer...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-08, 22:41   #14
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Gratulerer med ny, råkul mobil! Det er k850, sant? Jeg fikk den i julegave av mannen, dvs, jeg får den når bindingstida på min nåværende mobil går ut.

Gammel 03-01-08, 00:10   #15
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Hehe, det var ikke noe lissomtelefon du hadde rasket med deg heller.

Følte meg litt råflott, ja

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Heldiggrisen som har mobil som tar så fine bilder! Grattis med ny!

Du vet, på denne mobilen kommer bildene du sender av Lillemann til sin rett
(..jeg satte brillene på min nese, for desto bedre å kunne lese...)

Opprinnelig lagt inn av B@mbi, her.

Håper de har klart å fikse noen bugs. Fikk en slik i starten på november som bar rett tilbake til butikken etter en ukes tid. Bare trøbbel og kameraet tok 90% elendige bilder + div annet tull Kjipt til den prisen.

Nei, dette vil jeg ikke ha noe av altså

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

Gratulerer med ny, råkul mobil! Det er k850, sant? Jeg fikk den i julegave av mannen, dvs, jeg får den når bindingstida på min nåværende mobil går ut.

Jupp, det er det. Mine erfaringer hittil tilsier at du kan glede deg
Det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med er tastene - de er litt harde...

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:32.