Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Sånn, da var julen ute av huset

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 21:18   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sånn, da var julen ute av huset

I ettermiddag har jeg tatt av pynten fra juletreet og kappet ned treet så det bare er stammen igjen. Jeg gjør det på den måten for da får jeg allle barnålene på et sted og fort å få de bort etterpå. Men det var utrolig lite barnåler som drysset i år etter at jeg hadde kappet av alle grenene. Så vi har tydeligvis hatt et fint tre.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:32   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sånn, da var julen ute av huset.

Jula er koselig, men du verden så god plass det blir i stua når en hiver ut treet !

Jeg orket ikke mer 1. nyttårsdag. Det er tradisjon i min famiilie å hive ut jula tidlig og det trives jeg godt med. Pakket samme staker, engler og småtterier også. Det eneste som får bli er ungenes fine selvlagede nisser og engler som får stå en god stund til.
Pepperkakene i vinduet får også henge litt til.

Gammel 06-01-08, 21:35   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har også rydde ut jula idag. Deilig med plass igjen.
Vi kan forøvrig ikke si det samme om juletreet, for det rydde noe helt sinnsykt!

Gammel 06-01-08, 21:38   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ryddet sammen alt utenom juletreet i dag. Det drysser så veldig så den jobben får gubben ta. I morgen er det jo 13.dag jul og da sies det jo at det er på tide å få ut juletreet

Gammel 06-01-08, 21:39   #5
petra
Superaktiv

petra sin avatar

Hvor: Buskerud
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Ja det er den her også, og det føltes litt godt!

Gammel 06-01-08, 21:39   #6
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Julen ble borte i løpet av gårsdagen her og det er deilig. Det somer så utrolig med jula er at det er like koselig å ta det frem hver desember og like deilig å pakke ned igjen hver januar.

Gammel 06-01-08, 21:40   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sånn, da var julen ute av huset

Vi ryddet også julen ut av huset i dag

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 21:43   #8
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her forsvant også både julepynt og juletre i dag.

Gammel 06-01-08, 21:46   #9
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Holder på nå jeg og.
Nå er det bare juletrelysene og treet som skal pakkes bort, resten er bortevekk.
Deilig.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 22:24   #10
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Siste rest av jul forsvant hos oss i dag også. Veldig deilig igrunnen.

Gammel 06-01-08, 22:36   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her skal vi ta ut julen i morgen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:09   #12
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Julen forsvant nesten helt ut i går, det er noen pepperkaker som henger igjen enda.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-08, 23:22   #13
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Tok ned resten i dag jeg også. Var kun julegardiner og noen duker som var igjen. Deilig å få det ut ja.

Gammel 07-01-08, 00:11   #14
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Planen var å kaste ut juletreet i dag, men kom aldri så langt.
Får ta det i løpet av uka tenker jeg.

Gammel 07-01-08, 01:57   #15
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Fikk ikke tatt jula ut i helga pga nattevakter, så vi tar den ut i morgen.

Gammel 07-01-08, 08:06   #16
oss
Fullverdig medlem

Medlem siden: Sep 2007
oss har et hav av muligheter foran seg
Standard

1 januar var julen ferdig hos meg..

oss er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 12:37   #17
snus
Fullverdig medlem

snus sin avatar

snus har et hav av muligheter foran seg
Standard

Da er julen ute har også deilig nå skal jeg på og vaske huset

Gammel 07-01-08, 15:24   #18
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Jula er bortimot ute her og. I går kveld var det kveikte stearinlys over alt, så idag blir det å fjerne dei raude og erstatte dei med kvite. Måtte brenne ned julelysa, følte eg. Likar ikkje å kaste lys som det berre er brent litt av, men på ei anna side blir heller ikkje litt brente lys sett i stakane igjen neste jul.

Koseleg med julepynta hus - til jul - men godt å få det vekk etterpå.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 17:03   #19
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Koseleg med julepynta hus - til jul - men godt å få det vekk etterpå.

Enig. Vi ryddet også ut jula i går. Juletreet la fra seg ALLE nålene inne, da. Men vi fikk nå kastet ut dem også til slutt. I hvertfall de fleste.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-08, 17:41   #20
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

vi fikk først tatt bort jula på lørdagen med at jeg har vært syk. Har så liten stue avtreer tar sånn plass
haddelyst å hive treet i uthuset alerede 1juledag hehe

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:02.