|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Slalåmdress eller "klær som kan brukes til å kjøre slalåm i" - HJELP!For første gang på 6 år (siden jeg ble gravid med lillegutt) skal jeg ut å stå slalom igjen. Siden den gang har jeg vært litt effektiv på hiv-og-kast-fronten, og de håpløst utdaterte og utslitte slalomklærne mine ble kastet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Sv: slalomdress eller "klær som kan brukes til å kjøre slalom i" - HJELP!På en hvilken som helst sportsbutikk finner du gode skibukser, gjerne med seler, som kan brukes til basing i snøen og andre vinterrelaterte aktiviteter også. Samtidig er jeg helt sikker på at du finner matchende jakker som kan brukes ellers til jeans/casual. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Slalåmdress eller "klær som kan brukes til å kjøre slalåm i" - HJELP!Så flott! Men jeg har en stygg følelse av at buksene blir så snaue over rompa fort... og da blir jeg grinete. Noen forslag til merker som er litt gode i størrelsen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Slalåmdress eller "klær som kan brukes til å kjøre slalåm i" - HJELP!Endel av de tekniske variantene av bukser har litt stretch i stoffet. Tror du må ta deg en tur i sportsbutikkene og se jeg. Det er utrolig mye å velge mellom nå syns jeg.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Slalåmdress eller "klær som kan brukes til å kjøre slalåm i" - HJELP!Stormberg har mye bra, det holder greit på varme og slikt, og ikke minst: Det koster ikke all verden.
![]() |
#8 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Slalåmdress eller "klær som kan brukes til å kjøre slalåm i" - HJELP!
Ja, det gjør de i hvert fall i de jeg har. Det ser du jo, er det sånn lang, eh, kant med borrelås og greier, så passer de definitivt.
![]() |
#10 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Slalåmdress eller "klær som kan brukes til å kjøre slalåm i" - HJELP!Bergans er kjempebra!! Jeg har både jakke og bukse. Buksen har avtagbare seler og jeg tror også at det er noe padding på knærne som kan tas ut. Buksen finnes også i to forskjellige benlengder. Jeg bruker jakken hele året og buksen ute på tur og lekeplass i ruskevær. Som deg står jeg ikke ofte på ski, men de få gangene jeg gjør det, er det greit med godt utstyr |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Slalåmdress eller "klær som kan brukes til å kjøre slalåm i" - HJELP!
Ja, de er spesiallagd for å passe over slalåmstøvler tenker jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|