Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Æsj, kvisepølser!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-08, 16:12   #1
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Æsj, kvisepølser!

Jeg sitter her og spiser pølser, en kompis handla mens vi var sjuke og kjøpte noe prior ostepølse greier.

Jeg varmer dem og setter meg ned for å meske meg og hva skjer....

Når jeg setter tenna i dem får jeg munnen full av gul lunken gugge etter nermere øyensyn tyter det gønk ut av dem om man trykker litt....

Jeg er stort sett gaaaanske voksen når de kommer til mat men dette er KVISEPØLSER ÆÆÆÆÆSJ vil ikke ha!

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:13   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Æsj, kvisepølser!

Ja, det der er jo bare ost.

Gammel 13-01-08, 16:17   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er ikke så glad i pizza heller da?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:25   #4
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg et ikkje ostepølse, taklar absolutt ikkje at det tyt ut gugge av maten. Ost er godt for seg, pølse er godt for seg, blandinga er æsj! *barnsleg*

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:43   #5
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ok, her liker vi de ostepølsene.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 16:46   #6
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er godt.

Gammel 13-01-08, 16:54   #7
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ost er faaali det.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:00   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Har du prøvd å skive en mais?

Du er ikke alene om å tenke slik forresten.

Gammel 13-01-08, 18:13   #9
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes de er knallgode!

Gammel 13-01-08, 18:16   #10
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Ostepølser er godt, men da må være grillet og spist utendørs!:sær:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:19   #11
lucifine

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Det er jeg i Canisa, dersom de er grillet er de gode.. Kokt i vann høres mindre godt ut..

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:20   #12
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pølser med ost og bacon. :sikle:
Men ja, slike pølser SKAL være grillet eller stekt, fader ikke kokt! Det er kun wienerpølser som kan kokes, synes jeg.

Gammel 13-01-08, 18:41   #13
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Men ja, slike pølser SKAL være grillet eller stekt, fader ikke kokt! Det er kun wienerpølser som kan kokes, synes jeg.

Endelig en meningsfelle! (heter det det?).

Her i barteland insisterer de fleste på å koke grillpølser. Hallo! Det heter GRILLpølser.

Wienerpølser trekkes vann.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 18:44   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Ja, jeg mente trekke. Huff, nei grillpølser skal fanken ikke trekke i vann, de skal grilles eller stekes.
Jeg elsker slike store tykke løkpølser og baconpølser og lignende, og å trekke dem er jo å ødelegge dem.

Gammel 13-01-08, 18:54   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Må stekes eller grilles, slike pølser.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:26   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ostepølser er ekle, ekle, ekle vesner.

Gammel 13-01-08, 19:29   #17
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Æsj, kvisepølser!

Spiser ikke annet enn tofupølser, men skjønner tanken din gitt.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:29   #18
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Pølser er generelt utrolig ekkel mat, og det spiser jeg aldri.
Men i sommer grillet vi sammen med gode venner på verandaen. Venninnen min grillet ostepølser, og det så så godt ut at jeg måtte smake en bit ( var litt bedugget - ellers hadde jeg aldri smakt). Det var jaggu mye bedre enn jeg hadde trodd, så hvis jeg måtte ha spist pølser, så hadde det blitt en ostepølse.

Sist redigert av Fruktflua : 13-01-08 kl 19:35.
Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-08, 19:30   #19
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ostepølser er ekle, ekle, ekle vesner.

Nisjda.

Jeg syns det er deilig når halvtykk halvvarm litt småklumpete salt væske kommer på tunga.

Eller kanskje ikke.

Men jeg liker disse pølsene som selvfølgelig må stekes eller grilles. Jeg hadde også fått vemmelser om de var kokt/varmet i vann.

Gammel 13-01-08, 19:32   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg syns det er deilig når halvtykk halvvarm litt småklumpete salt væske kommer på tunga.

Nå synes jeg jeg hører stemmen til min mann i hodet; "fy fader så heldig mannen til Fluke er".
Okei, småklumpete høres kanskje litt ille ut.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:07.