Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tirsdag 17. er verre enn fredag 13.!!!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 15:50   #1
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel ned

Tirsdag 17. er verre enn fredag 13.!!!

I dag skulle jeg frityrsteke scampi. Plutselig skumpet jeg borti gryten, og det havnet litt olje på platen. Flammene skjøt opp, og komfyren stod i full fyr. Prøvde å slukke med et håndkle, men det bare brant mer og mer...
"Ikke bruk vann! Ikke bruk vann" fôr gjennom hodet mitt, og jeg løp og hentet brannsluknings-apperatet. Ut med splinten, sikte godt, og trykk ned håndtaket... Endelig slukket brannen. jeg løp for å slå av komfyren, men da blusset flammene opp igjen.. På an igjen med brannsluknings-apperatet. Der, endelig slukket. Får slått av komfyren, og sjekket at alt er over..
Må komme meg ut i gangen, der brannvarsleren uler som besatt. Inn på kjøkkenet for å finne en stol, og det er vanskelig, for røyken og pulveret har formørket hele kjøkkenet.
Endelig får jeg slått av varsleren.
Løper ut på verandaen for å få litt frisk luft, og kjenner det svir i hals og lunger når jeg trekker pusten.
Får ringt mannen, som kommer hjem fra jobb med en gang. og ei nabodame kommer opp for å hjelpe meg. jeg skjelver og gråter, og er så inderlig glad for at jeg fikk slukket brannen.
Ringe brannvesenet, forsikring. får besøk av politiet, og sitter nå og venter på de som skal vaske ned huset for meg!

Litt tungvin måte å bli kvitt bananfluer og få seg vaskehjelp på, men det funket jo!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.