Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En liten observasjon

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-08, 13:43   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En liten observasjon

Jeg var og handlet i dag. Jeg har ikke bil, så når jeg storhandler så tar jeg drosje hjem. Mens jeg satt og ventet og leste i boken min, løftet jeg blikket. Forbi gikk en dame jeg antok var mamma. Hun var høy og lys og pent kledd. Hun bar på varer og ved siden av henne trippet et lite barn, som jeg så av tøyet var jente. Jeg så ikke ansiktet til barnet, så de bare bakfra. Så jeg kikket altså på dette vesle vesenet, slik man gjør med folk som går fordi.

Hun gikk og holdt mamman i hånda og blikket glir opp til hendene deres. En stor, hvit hånd og i den lå det en bitteliten mørkebrun hånd. Dette er jo ikke uvanlig, men akkurat der og da så rørte det ved noe i meg. Tenkte på Xian som snart skal oppleve det samme, å gå rundt som mamma en helt vanlig fredag på et kjøpesenter.

En liten og ubetydelig observasjon i den store helheten, men der og da var den veldig fin.

Gammel 18-01-08, 13:47   #2
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: En liten observasjon

Jeg tenkte umiddelbart på Xian når jeg leste om hendene deres ja.
Det er så utrolig fantastisk det der, en fin observasjon i hverdagen.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 13:47   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En liten observasjon

Det er spesielt når noe egentlig helt dagligdags blir fantastisk fordi noe har minnet en om hvor fantastisk de egentlig er, alle disse dagligdagse tingene. Xian har delt hele den lange veien frem mot det å bli mamma med så mange andre, og jeg tror vi som ikke har hatt en fullt så lang og slitsom vei har veldig godt av å av og til minnes om hvor fantastisk målet er likevel.

Gammel 18-01-08, 13:48   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: En liten observasjon

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

(..) og jeg tror vi som ikke har hatt en fullt så lang og slitsom vei har veldig godt av å av og til minnes om hvor fantastisk målet er likevel.

Det tror jeg og.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 14:08   #5
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå ble jeg helt sippete.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 14:20   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Får frysninger. Tenkte også på Xian når jeg så på tv her en dag noen som fikk barnet sitt levert med kurer på Gardermoen.

Er av og til lett å glemme hvor godt vi egentlig har det

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 14:26   #7
TBM
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er spesielt når noe egentlig helt dagligdags blir fantastisk fordi noe har minnet en om hvor fantastisk de egentlig er, alle disse dagligdagse tingene. Xian har delt hele den lange veien frem mot det å bli mamma med så mange andre, og jeg tror vi som ikke har hatt en fullt så lang og slitsom vei har veldig godt av å av og til minnes om hvor fantastisk målet er likevel.

Så ble det grining på slutten av dagen i dag også.

Men siden jeg har den lystige Jungelboksangen "Ta livet som det faller seg, ja ta det som det faller seg, gi blaffen i bekymringer", så avsluttes arbeidsdagen med gledestårer lell...

Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 14:55   #8
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 15:04   #9
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Tenk så spennende det må være, å reise langt langt avgårde, for å treffe et barn som skal bli deres... Må være helt uvirkelig.

Haddeen tilsvarende opplevelse for en stund siden. En lys mor, med et asiatisk barn. Mora minnet meg veldig om en venninne av meg, som nå går og venter på et barn fra Kina, så mine tanker gikk til henne. Klarte knapt ta øynene vekk fra den lille jenta og mora hennes.

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 15:37   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 15:52   #11
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitron, du er fin

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 15:54   #12
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Så søt du er Sitron.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 16:07   #13
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Gammel 18-01-08, 17:55   #14
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk jeg lyst til å hente Aurora i barnehagen med en gang.
(Altså, her er klokka bare 10:58, ikke 17:58 en fredag ettermiddag.)

Gammel 18-01-08, 18:00   #15
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så glad for at jeg ikke er alene om å være helt på tuppa for noe en "fremmed" på nett opplever. Jeg gleder meg så veldig til neste oppdatering!

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 18:51   #16
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nå ble jeg helt sippete.

Det er du ikke alene om.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 19:30   #17
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg joiner sippekoret
Nydelig beskrevet Sitron, du er ganske søt.

Husker jeg sto og ventet på foreldrene mine på Gardermoen en gang, og rett før dem kom det noen hjem fra hentereise. Det var ikke et tørt øye i ventehallen (eller det kan være at mine tårer preget blidet noe) Det var så uendelig vakkert og vart å få se det første møtet mellom besteforeldre, onkler og tanter og dette helt nye barnet. Det var en høytidsstund i en helt alminnelig ventehall.

Gammel 18-01-08, 19:38   #18
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 19:41   #19
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 19:58   #20
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:37.