|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Inkubasjonstid på omgangsyken?Jeg går som på nåler her, og venter på at det skal bryte løs... Hele familien, minus meg, har fått det, og jeg har blitt spydd og bæsjet ned siden natt til torsdag.
![]() |
#2 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?Jeg tror det er inntil et par dagers inkubasjonstid. Lykke til på mandag!! Håper du styrer klar av dette, da, du kan jo håpe!! Håper for deg, jeg også..
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?Et par dager? Da har jeg noe å glede meg til i morgen kveld... |
![]() |
![]() |
#4 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?Vi har aldri hatt dette før vi fikk det i desember og nå har vi det i huset igjen for andre gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?Hmm, et par dager, bare? Lillebror ble syk sent forrige fredag kveld. Han var syk i fire dager. Onsdag morgen ble storebror syk. Betyr det han ble smittet først etter et par dager? Eller kanskje han ikke ble smittet av lillebror men av noen i barnehagen?
![]() |
#6 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?Jeg fikk opplyst 72 timer. Ringte barneklinikken da vi var midt oppi det her i høst.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?
Han kan godt ha blitt smittet på fjerde dagen. En er jo til og med smittsom etter at en er ferdig med oppkasten.
![]() |
#8 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?Noro- og rotavirus er to vanlige omgangssykevarianter.
![]() |
#9 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?Takk for svar. Man blir jo helt småsprø av å gå og vente på denne måten. Er jeg litt kvalm nå? Nei? Nå, da?
![]() |
#10 |
Nå også i farger
![]() Sv: Inkubasjonstid på omgangsyken?I jula tok det 4 dager fra jentene hadde det til jeg fikk det. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|