Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Gratulerer med soldagen, tromsøværinger

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-08, 18:25   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Gratulerer med soldagen, tromsøværinger

Har dere sett sola?

Jeg hadde helt glemt hvilken dag det er i dag. Mannen nekter å gå ut å kjøpe meg berlinerboller og kokesjokolade

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:33   #2
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gratulerer med soldagen, tromsøværinger

Det er så deilig så deilig! De serverte gratis solboller på Veita i dag og folk i byen var så smilende og glade! Men når sola skulle stå på det høyeste, klokken 11:50 ca, da snødde det. Det så lovende ut i dag tidlig, men jeg har ikke fått sett sola enda.

Men akk som jeg gleder meg til i morgen!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:40   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jau, ja takk. Har spist solboilla og ikke sett sola

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:52   #4
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 19:55   #5
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Har ikke sett sola, nei.
Håper på at den titter fram i morgen, for nå savner jeg den!

Dårlig gjort av mannen at han ikke kjøpte solbolle til deg!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 20:19   #6
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har ikke sett sola, men vi har feira med boller og sang! Bor du i Tromsø, Zol?

Gammel 21-01-08, 21:02   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Hun har emigrert! Sørover ...

Gammel 21-01-08, 21:26   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

*har gjort søring av seg*

Mannen gikk faktisk tur, og stakk innom 4 butikker. Ingen hadde solboller . Enten er det flere som snikfeirer, eller så eier de ikke tradisjonsrespekt i nabolaget vårt.

I morgen skal jeg ha solboller og kakao til lunsj. Med krem

Gammel 22-01-08, 12:43   #9
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg håper å få se sola i morgen når jeg er på Bardufoss. Det er lenge siden sist.

Gammel 22-01-08, 12:49   #10
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

*momser solboller og drikker kakao med sola høyt på himmelen*

Gammel 22-01-08, 12:57   #11
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde helt glemt at berlinerboller heter solboller! Mye bedre navn.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 12:59   #12
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg hadde helt glemt at berlinerboller heter solboller! Mye bedre navn.

Heter de det over hele landet?

Gammel 22-01-08, 13:01   #13
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg hadde aldri hørt det før jeg bodde et par år i Tromsø. Men jeg synes godt at de kan skifte navn i resten av landet.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 13:31   #14
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg møtte sola da jeg var ute og gikk tur i dag ! Det var virkelig en deilig følelse. Kanskje den kommer på huset vårt i morgen.

Gammel 22-01-08, 16:43   #15
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Ingen sol å se i dag heller ...

Gammel 22-01-08, 16:49   #16
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei...

Vi får trøste oss med enda flere solboller og mengder med kakao!

Gammel 22-01-08, 17:48   #17
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Også dere; sola får bare alt støvet som ligger rundt om til å vises skikkelig godt. Ikke noe å trakte etter

Gammel 23-01-08, 09:51   #18
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag har jeg store håp om å få sett sola. Klart og fint. Jeg skal sitte klar med kakao og nistirre mot sør i tolvtida!

Gammel 23-01-08, 13:46   #19
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det har vært så fantastisk vær i dag. Allerede klokken 8 i dag tidlig når jeg kjørte til barnehagen, var det et enormt vakkert rødt lys rundt Tromsdalstinden. Det var så fantastisk. Dagen i dag har vært helt utrolig og jeg synes det er så deilig når man ser at klokken er to og det fortsatt er lyst ute.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.