|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Rare ting man sier i telefonen...Inspirert av Isbjørns tråd om tabber, tenkte jeg på alt man kan få seg til å si i en stresset telefonsituasjon.
![]() |
![]() |
#2 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rare ting man sier i telefonen...Fort gjort med den første der ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Rare ting man sier i telefonen...Jeg jobbet som markedsundersøker en periode av livet mitt. Jobben gikk ut på å ringe mennesker og stille spørsmål om dette og hint.
![]() |
#4 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Rare ting man sier i telefonen...Jeg har nok mange telefonbloppere å vise til, men husker selvsagt ikke de verste akkurat nå. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Rare ting man sier i telefonen...Tillater meg å fortelle om telefonflausen til en tidligere kollega, jeg, da den må betraktes som søt og harmløs. Hun skulle booke et kundemøte og la an en formell og korrekt tone i telefonen. Etter at hun og kunden hadde blitt enige om et tidspunkt, rundet min kollega av med et "da sier vi klokken 14 i morgen, da - kjempekos!" Det brøt ut hysterisk latter på kontoret etterpå, ikke minst hos "synderen" selv, som knapt kunne tro hva som hadde ramlet ut av henne.
![]() |
![]() |
|
|