|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!Fikk giro i posten idag, og brev med takk for at jeg hadde meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund. Men jeg har aldri meldt meg inn der. Er dette rett og slett en teit måte å prøve å få nye medlemmer på? Vi har akkurat skiftet forsikringsselskap (til If), kan det ha noe med det å gjøre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!Huseiernes landforbund er samarbeidspartnere til if, jeg regner med at det har noe med medlemskapet der å gjøre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!Men det er greit å være medlem, hvis du er huseier. De har en del rabatter (vi sparte tre års medlemskontigent bare på husalarmen), og medlemsbladet er noenlunde ålreit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!Det kan godt hende det er greit å være medlem, men det er ikke greit å få regning og brev om at man har meldt seg inn i noe man ikke har meldt seg inn i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!Vi ble meldt inn da vi byttet til If i høst, men de opplyste om det på telefonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!Det står nok med liten skrift i avtalen Maximillia.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!Jeg ville ikke likt om dette hadde skjedd meg. Huseiernes Landsforening er en interesseorganisasjon som jobber politisk og jeg er slettes ikke enig i alt det som uttales fra den kanten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!Jeg har vært kunde hos If i mange år, og aldri vært medlem i den foreningen. Vi byttet til Gjensidige for et par år siden, men gikk tilbake til If etter å ha blitt oppringt med et bra tilbud. Men jeg hørte ingen ting om dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
huseiernes landsforbund |
|
|