Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-08, 16:02   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!

Fikk giro i posten idag, og brev med takk for at jeg hadde meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund. Men jeg har aldri meldt meg inn der. Er dette rett og slett en teit måte å prøve å få nye medlemmer på? Vi har akkurat skiftet forsikringsselskap (til If), kan det ha noe med det å gjøre?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 17:14   #2
Donald
Superduperaktiv

Donald sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Men jeg har jo ikke meldt meg inn i Huseiernes Landsforbund?!

Huseiernes landforbund er samarbeidspartnere til if, jeg regner med at det har noe med medlemskapet der å gjøre.

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 17:43   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uansett, helt lovlig høres det ikke ut.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 19:22   #4
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Men det er greit å være medlem, hvis du er huseier. De har en del rabatter (vi sparte tre års medlemskontigent bare på husalarmen), og medlemsbladet er noenlunde ålreit.

Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 19:26   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan godt hende det er greit å være medlem, men det er ikke greit å få regning og brev om at man har meldt seg inn i noe man ikke har meldt seg inn i.
Jeg har sendt mail til kontakten min i If og spurt om det har noe med dem å gjøre.

Gammel 19-03-08, 19:40   #6
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Man får rabatter hos if hvis man er medlem der, vet jeg. Dvs at man tjener mer enn man taper på det.

Gammel 19-03-08, 19:41   #7
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi ble meldt inn da vi byttet til If i høst, men de opplyste om det på telefonen.

Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 19:54   #8
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det står nok med liten skrift i avtalen Maximillia.
Da vi hadde forsikring i If, måtte vi melde oss inn i OBOS.

Gammel 19-03-08, 20:03   #9
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke likt om dette hadde skjedd meg. Huseiernes Landsforening er en interesseorganisasjon som jobber politisk og jeg er slettes ikke enig i alt det som uttales fra den kanten.
Dersom innmelding skjer på denne måten blir det ikke felles interesser og meninger som forener organisasjonen, men hvor man tilfeldigvis har forsikringen sin.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 21:53   #10
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Jeg har vært kunde hos If i mange år, og aldri vært medlem i den foreningen. Vi byttet til Gjensidige for et par år siden, men gikk tilbake til If etter å ha blitt oppringt med et bra tilbud. Men jeg hørte ingen ting om dette.

Svar

Emneord
huseiernes landsforbund

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.