Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

New Kids On The Block

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-08, 21:24   #1
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

New Kids On The Block

Husker dere guttene? I følge ryktene så er dem tilbake. Og skal synge igjen.

Jeg var på konserten deres og husker så godt at jeg var så forelsket i Joey. Hehe

Litt gøy å mimre tilbake til fjortistiden.

(Kilde: youtube.com)

Gammel 28-01-08, 21:28   #2
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: New Kids On The Block

Det er da såvisst Jordan som er det kjekkeste altså

Husker jeg var dødelig fornærmet på foreldrene mine som ikke ville følge oss til konserten. Var jo bare 3 timers kjøretur unna, så hvorfor kunne de ikke det liksom? Det tok hvertfall lang tid før de ble tilgitt for det

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:29   #3
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg leste om dette tidligere i dag, og skrekk og gru - OK, jeg hadde en svært kort periode da jeg likte disse gutta, men trenger de absolutt å gjenforenes da?
Har de så lite penger nå altså?

(Og - nei. Donnie var kjekkest. Han var tross alt den mest rufsete av dem. )

Gammel 28-01-08, 21:30   #4
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Og vi tog toget helt i fra Stavanger tiL Oslo vi da. Og jeg var forelsket hele veien opp og ned.

Synes forresten at foreldrene dine kunne godt kjøre deg dit jeg da!

Men helt ærlig så var Joey kjekkeste så det så!

Gammel 28-01-08, 21:31   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:32   #6
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Og vi tog toget helt i fra Stavanger tiL Oslo vi da. Og jeg var forelsket hele veien opp og ned.

Synes forresten at foreldrene dine kunne godt kjøre deg dit jeg da!

Men helt ærlig så var Joey kjekkeste så det så!

Kusina mi tok fly 200 mil hver vei for å gå på konserten(e).
Og hun besvimte under begge.
What a waste...

(Og By the Way - Joey var ei barnerumpe. Det syntes jeg selv da jeg var bare 12 år gammel. )

Gammel 28-01-08, 21:33   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Denne likte jeg også da! Ler og ler!

Gammel 28-01-08, 21:41   #8
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Dei husker eg vel. Satt på bussen fra Sunnmøre og tilbake for å få med meg den konserten. Ein buss full av fjortisjenter Eg syntes Jordan var den kjekkaste.

Gammel 28-01-08, 21:42   #9
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For ung. Heldigvis.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:45   #10
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

For ung. Heldigvis.

Gammel nok, men heldigvis med med vettet i behold.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:47   #11
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

For ung. Heldigvis.

Du var faktisk bare 3 år yngre!

Gammel 28-01-08, 21:52   #12
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tre år er en liten evighet når det er snakk om boyband.

Prøver fortsatt å fortrenge East 17 og Take That.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 21:53   #13
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Tre år er en liten evighet når det er snakk om boyband.

Prøver fortsatt å fortrenge East 17 og Take That.

"Gold - we don't need it, do we? (Gold!) We don't need it, do we? (Gold!) We don't need it - Gooooold!!!"

Gammel 28-01-08, 22:13   #14
Nebbia
Passiv

Standard

New Kids On The Block har skylden for boyband-bølgen som aldri ser ut til å ta slutt. Straffen burde vært mye mer enn 15 års taushet.

:grøss:

Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 22:23   #15
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Himmel, de hadde jeg fortrengt.Jeg var nemlig gammel nok og dødsforelsket i Jon.
Var på konsert i Spektrum to dager på rad.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 22:24   #16
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Elsket de gutta, og gråt meg ofte i søvn av håpløs forelskelse i nettopp Joey. Se det Azi Jeg var på begge konsertene, 12 år gammel... Var i november 91, sant? Mener å huske det.

Gammel 28-01-08, 22:27   #17
CINDY
supermamma-katt

CINDY sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: østfold
CINDY har et hav av muligheter foran seg
Standard

Gammel 28-01-08, 22:27   #18
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Å, Joey... *sukk*

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-08, 22:28   #19
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg hadde mitt rosa pikerom tapesert med de gutta der, men har heldigvis kommet (litt) til sans og samling siden den gang Noen gjenforening trenger vi vel ikke !

Gammel 28-01-08, 22:30   #20
MorStine
*elsker ENGA*

MorStine sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Dette var min definitive favoritt, og minnene strømmet på nå gitt!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.