|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Grønt tilbehør til indiskJeg er litt dårlig på å ha grønnsaker til min indiske gryte, og er litt usikker på hva som egentlig er best. Jeg lager stort sett kylling Tikka/Rogan Josh o.l. Hva bruker dere andre?
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Grønt tilbehør til indiskJeg skal ha noe sånt i morgen og skal ha squash og sopp til.
![]() |
#5 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønt tilbehør til indiskVi pleier å woke paprika, broccoli og vårløk med litt ketchap manis i til slutt til indisk - synes det passer godt. Ellers minnes jeg fra jeg var i India for lenge siden at man kunne få raitavarianter med mye grønnsaker i - store biter av paprika og agurk, for eksempel.
![]() |
#7 |
Trøtt
|
![]() Sv: Grønt tilbehør til indisk
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
Skal det ikke være noe dressing-aktig over dette også? Sitron og eddik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønt tilbehør til indiskJeg synes det er et must med en solid haug med frisk koriander over indisk mat. Av og til spiser jeg indisk bare som en unnskyldning for å kunne spise en bunt med koriander - det er så godt! (Og fryktelig sunt også, og det gjør jo ingenting.)
![]() |
#12 |
Fornøyd
|
Da går vi for autentisk.
![]() |
#13 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Grønt tilbehør til indiskJeg syns rett og slett at noen eller flere kan legge inn hele oppskrifter jeg, istedet for å friste med småhint her og der :sikler:
![]() |
|
|