Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-08, 21:57   #1
Tulip
Rather Unfriendly

Tulip sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Tulip har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Er man i et fast forhold, har det der med å ikke se altfor skogaktig ut - en viss betydning... Etter endel år som gift slarker det vel litt mer, og er man singel - ja da er det en begivenhet som høre sommeren til (hvis det da ikke regner hele tiden og man heller ikke skal sydover, da droppes det lell).

Og HVOR skal / bør det shaves i disse moderne tider?? På badet jada, men altså hvor på bodyen var det jeg lurte på da ... Før i gode gamle dager var det altså under armene som gjaldt for de fleste som gadd bry seg litt, og legger var for de mest sofistikerte. Men nå shaves det i brazilstil og annet, noen som er mer avanserte enn andre her???

Avslutningsvis må jeg si for egen regning, at shaving er et hatprosjekt fra ende til annen. Vurderer sterkt å bli singel igjen.

Gammel 29-01-08, 22:15   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte ladyshaver / napper etcetc du deg??

Dropper man det når man er singel? Jøss.

Gammel 29-01-08, 22:18   #3
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor ofte ladyshaver / napper etcetc du deg??

Jeg vil si jeg har vært mer nøye med shavingen når jeg har vært singel

Gammel 29-01-08, 23:29   #4
Oyoy
Alltid våken

Oyoy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Oyoy er litt kulOyoy er litt kul
Standard

Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Vil nok tro de single barberer mest ja.

Ellers, personlig holder jeg sånt godt vedlike. Hårete legger og underarmer er ikke akkkurat noe jeg synes er lekkert. Og så stusser man jo litt her og der.
På vinteren blir det vel ikke mer enn en eller to ganger i uka. På sommeren blir det en del hyppigere.
Hilsen godt gift i mange år.

Oyoy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-08, 23:39   #5
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg dusjer med andre folk tre ganger i uka og foretrekker å ikke vise frem pigglegger og diverse overvekst. Barberer minst en gang i uka, alt som er

Gammel 30-01-08, 00:40   #6
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Titter ned på leggene som skulle fått seg en runde for uker siden. Er ikke mest behåret, men bruker å dra over. Barberer selvsagt titt og ofte under armene, men ellers er det dårlig stelt. Sommerestid er jeg flinkere og jeg var flinkere da jeg var singel en gang i fortiden for lenge siden.

Gammel 30-01-08, 10:35   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Er man singel så barberer man vel enda oftere??
Her må det taes, legger, underarmer og bikini. Jeg kler ikke av meg så ofte i fellesskap, men kler av meg desto oftere for legen(sukk) så det er vel greit at de finner frem...

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 12:13   #8
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Mannen informerte meg fint i går om at det var på tide jeg tørket støv av høvelen. Barberte meg mye oftere når jeg var singel, vinterstid er det så som så med legger og bikinilinjen, men tar under armene i ny og ne. Dog nå når jeg er gravid i tillegg blir det enda sjeldnere. Bikinilinjen sliter jeg med utsikten til, leggene burde absolutt hatt seg en omgang og det samme med bikinilinjen (dog er det så mye hår der nede at jeg må vel kanskje ta lårene dersom jeg først setter i gang. ).

Gammel 30-01-08, 14:40   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Jeg tar alt som er (legger, armhuler, og intim-barbering som det heter på pent) 1-2 ganger i uken, etter behov (sommer som vinter). Ladyshaveren min kan brukes i dusjen så jeg bare tar over alt mens jeg dusjer, det tar meg 2 min. liksom. Hvis det er lenge siden tar det jo lenger tid, så regelmessig er mye bedre.
Og jeg ante ikke at man droppet det når man var singel, jeg var minst like nøye når jeg var singel som jeg er nå med kjæreste.

Sist redigert av Aminta : 30-01-08 kl 18:55.
Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 15:03   #10
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har aldri barbert meg på ben og armer, jeg har ikke hår der. Men slenger over armhulene før det blir helt grøftekant. Det er helt usigelig kjedeligt!!

Gammel 30-01-08, 19:20   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

1-3 ganger i uken. Legger, armhuler og "down there".

Min oppfatning er at de som er single er minst like, eller mer nøye med å barbere seg. Man vet jo aldri når det dukker opp et tilbud man ikke kan motstå

Gammel 30-01-08, 19:25   #12
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvis man er singel men med håpet inntakt så gjør man det vel oftere ja. Hvis ikke er det vel så som så...

Selv er jeg gravid for tida og synes det er en god unnskyldning til å være sløv. Ja orker jo ikke styre på for mye heller, og down there ser jeg jo ikke noe. Jada, mannen kunne jo gjort det, men tror dere jeg tør å la han slippe til?

Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-08, 19:28   #13
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Under armene tar jeg vel ca annenhver dag, bena og bikinilinjen ca en gang i uken.

Fikk forresten beskjed fra mannen at nå var det på tide å ta "rubbel og bit" igjen snart. (har ikke gjort det etter fødselen, gjorde alltid det før jeg ble gravid)

Gammel 01-02-08, 11:05   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Ladyshaveren min kan brukes i dusjen

Kan du anbefale spesielt merke?

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 11:13   #15
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Brasiliansk, legger og lår en gang hver fjerde uke, under armene ved behov, som er sånn ca hver fjerde dag eller deromkring.

Og jeg kan knapt huske at jeg har vært singel, men jeg har blitt flinkere og flinkere med årene til å ta hårene (det rimte! ). Kanskje fordi jeg ser at vedlikehold er viktig om man ikke skal bli singel .

Gammel 01-02-08, 11:48   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Kan du anbefale spesielt merke?

Philips.
Min heter Philips beauty, og er tom. i en fin blåfarge., så har den en "tråd" i bunnen til å henge den opp med, så min henger stort sett i dusjen. Så har den en lader som har en liten plate den står på når den lader, med sugekopper.
Jeg hadde Philips før det også, som ikke kunne brukes i dusjen, men var veldig fornøyd med den også, og den virker egentlig glimrende enda selv om den er en drøss år gammel. Men jeg fikk den nye i gave, og det var i grunnen veldig kjekt å kunne bruke den i dusjen så.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-08, 15:48   #17
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Philips.
Min heter Philips beauty, og er tom. i en fin blåfarge., så har den en "tråd" i bunnen til å henge den opp med, så min henger stort sett i dusjen. Så har den en lader som har en liten plate den står på når den lader, med sugekopper.
Jeg hadde Philips før det også, som ikke kunne brukes i dusjen, men var veldig fornøyd med den også, og den virker egentlig glimrende enda selv om den er en drøss år gammel. Men jeg fikk den nye i gave, og det var i grunnen veldig kjekt å kunne bruke den i dusjen så.

Du blir ikke nuppete eller noe sånt av den? Bruker du skum eller annet produkt i tillegg? (Har ikke peilig jeg, men skulle hatt noe som funka bedre enn mannens høvleri).

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:18.