|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rather Unfriendly
Medlem siden: Dec 2007
![]() |
![]() Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Er man i et fast forhold, har det der med å ikke se altfor skogaktig ut - en viss betydning... Etter endel år som gift slarker det vel litt mer, og er man singel - ja da er det en begivenhet som høre sommeren til (hvis det da ikke regner hele tiden og man heller ikke skal sydover, da droppes det lell).
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver / napper etcetc du deg??Dropper man det når man er singel? Jøss.
![]() |
#3 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver / napper etcetc du deg??Jeg vil si jeg har vært mer nøye med shavingen når jeg har vært singel
![]() |
#4 |
Alltid våken
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Vil nok tro de single barberer mest ja.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Jeg dusjer med andre folk tre ganger i uka og foretrekker å ikke vise frem pigglegger og diverse overvekst. Barberer minst en gang i uka, alt som er
![]() |
#6 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Titter ned på leggene som skulle fått seg en runde for uker siden. Er ikke mest behåret, men bruker å dra over. Barberer selvsagt titt og ofte under armene, men ellers er det dårlig stelt. Sommerestid er jeg flinkere og jeg var flinkere da jeg var singel en gang i fortiden for lenge siden.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Er man singel så barberer man vel enda oftere?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
er her
|
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Mannen informerte meg fint i går om at det var på tide jeg tørket støv av høvelen.
![]() |
#9 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Jeg tar alt som er (legger, armhuler, og intim-barbering som det heter på pent) 1-2 ganger i uken, etter behov (sommer som vinter). Ladyshaveren min kan brukes i dusjen så jeg bare tar over alt mens jeg dusjer, det tar meg 2 min. liksom. Hvis det er lenge siden tar det jo lenger tid, så regelmessig er mye bedre.
"Natten her, er ikke bare et stjernevær. Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.) Sist redigert av Aminta : 30-01-08 kl 18:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Har aldri barbert meg på ben og armer, jeg har ikke hår der. Men slenger over armhulene før det blir helt grøftekant. Det er helt usigelig kjedeligt!!
![]() |
#11 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?1-3 ganger i uken. Legger, armhuler og "down there".
![]() |
#12 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Hvis man er singel men med håpet inntakt |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Under armene tar jeg vel ca annenhver dag, bena og bikinilinjen ca en gang i uken.
![]() |
![]() |
#15 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?Brasiliansk, legger og lår en gang hver fjerde uke, under armene ved behov, som er sånn ca hver fjerde dag eller deromkring.
![]() |
#16 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Re: Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?
Philips.
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Re: Sv: Re: Sv: Hvor ofte ladyshaver/napper etc. etc. du deg?
Du blir ikke nuppete eller noe sånt av den? Bruker du skum eller annet produkt i tillegg? (Har ikke peilig jeg, men skulle hatt noe som funka bedre enn mannens høvleri). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|