|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Anis...frø?Hvor får man tak i slikt?
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anis...frø?Helsekost.
![]() |
#3 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Anis...frø?
![]() |
#4 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Anis...frø?Ah! Takk for det. Da blir det De dødes dag-brød. Fortsettelse følger.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Anis...frø?Er det snart De dødes Dag? Syns det er en så fin skikk, synd vi har et så kaldt forhold til døden her hjemme. Jeg er vel ikke den rette til å snakke egentlig, jeg er livredd alt som har med døden å gjøre (ikke redd for selve døden, men omstendighetene rundt).
![]() |
#7 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Anis...frø?Vi skal markere det på skolen med spanskelevene, skal vise bilder og fortelle etterhvert.
![]() |
![]() |
![]() |
|
|