Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dårlig nytt for stalkere?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 09:53   #1
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Dårlig nytt for stalkere?

Når man går inn på et medlems profilside, kan man finne alle innlegg vedkommende har skrevet. Men i det nye systemet finnes det ikke noen tilsvarende funksjon for å finne alle profilmeldinger skrevet av samme. Hva synes stalkerne om dette? Det blir jo et svare strev å gå inn på alles profilvegg for å sjekke om den de stalker har lagt igjen spor etter seg noe sted. Man kan risikere å gå glipp av noe!

Og hvis noen ser at jeg har vært inne og kikket hos dem, så er jeg ikke en stalker, jeg er bare nysgjerrig.

Gammel 20-02-08, 11:45   #2
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dårlig nytt for stalkere?

Øh, skjønte ikke den jeg?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 11:54   #3
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Da er du muligens ikke i målgruppen for spørsmålet.

Gammel 20-02-08, 12:08   #4
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tåtti, her.

Men i det nye systemet finnes det ikke noen tilsvarende funksjon for å finne alle profilmeldinger skrevet av samme. Hva synes stalkerne om dette? Det blir jo et svare strev å gå inn på alles profilvegg for å sjekke om den de stalker har lagt igjen spor etter seg noe sted. Man kan risikere å gå glipp av noe!

Jeg har gjort meg akkurat denne erfaringen, ja. Det hjelper å trykke på "Følg dialog" når noen har skrevet på profilsiden til den man stalker, for da er sjansen stor for at stalkeobjektet har skrevet noe tilbake (eller på forhånd).

:burde egentlig jobbe konsentrert med andre ting enn stalking av uskyldige:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 16:51   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Det begynner å gå opp for meg at jeg bruker altfor lite tid her inne. Jeg rekker jo ikke over alle trådene en gang, og så skal man stalke folk i tillegg? Jøje..

Gammel 20-02-08, 19:27   #6
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er litt foruroligende å se hvem som har vært på profilsiden min. Hvem finner slikt interessant?

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 19:40   #7
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor finner jeg ut hvem som har vært på min profilside? Jeg skjønner ingenting.

Gammel 20-02-08, 19:42   #8
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Gå inn på siden din. Nederst til høyre kan du se hvor mange besøk totalt og de x siste står med nick.

Det er jo ok, men en stusser jo litt når det er nick en aner intet om.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 19:44   #9
safran
frakoblet

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aha. Står jeg som besøkende på din side?

Gammel 20-02-08, 19:47   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker dårlig dette at man kan se hvem som har vært inne på egen og andres profil. Jeg har ikke lyst til å legge igjen slike spor, og kommer nok til å endre bruken av FP. Sad but true. For meg vel og merke.

Gammel 20-02-08, 19:51   #11
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg liker dårlig dette at man kan se hvem som har vært inne på egen og andres profil. Jeg har ikke lyst til å legge igjen slike spor, og kommer nok til å endre bruken av FP. Sad but true. For meg vel og merke.

Enig. Er det ingen måte å reservere seg mot dette?

Gammel 20-02-08, 19:51   #12
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Gå inn på siden din. Nederst til høyre kan du se hvor mange besøk totalt og de x siste står med nick.

Kan man se nick til alle som har vært inne? På min står det 4 besøk, men bare 2 nick?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 19:52   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Enig. Er det ingen måte å reservere seg mot dette?

Vet ikke? Hjelper skjult status?

Gammel 20-02-08, 19:56   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Standard

Vet ikke? Hjelper skjult status?

Kanskje? Ser du at jeg har vært inne på din profil?

Gammel 20-02-08, 19:58   #15
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Usynlig modus funker sier HP.

Gammel 20-02-08, 20:00   #16
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Kanskje? Ser du at jeg har vært inne på din profil?

Niks. Da fungerer tydeligvis skjult status der også. Jeg liker det ikke allikevel. Av en eller grunn liker jeg ikke funksjoner som gjør at vi kan følge med hverandre på detaljnivå, jeg har opplevd det på andre forum og synes det er ubehagelig. Selv om jeg ikke gjør veldig mye ugang. :glorie:

Gammel 20-02-08, 20:08   #17
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Standard

Jeg liker dårlig dette at man kan se hvem som har vært inne på egen og andres profil.

Men denne funksjonen kan kanskje fjernes hvis medlemmene ikke liker den?

Gammel 20-02-08, 20:15   #18
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm - brått føler jeg meg som en stalker - siden jeg for å bli kjent både med forum og nick er innom både den ene og den andre for tida

Gammel 20-02-08, 20:40   #19
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes det er litt foruroligende å se hvem som har vært på profilsiden min. Hvem finner slikt interessant?

Jeg er sikkert skikkelig domm, men jeg kan ikke forstå hvorfor det er et problem.

Det hender jeg titter på en og annen profil fordi jeg er nysgjerrig på hva vedkommende har skrevet der (interesser, antall barn e.l.) Er det så galt da? Det er meg fullstendig likegyldig om andre ser at jeg har vært og tittet.

Det står jo ikke annet der enn hva den enkelte bruker selv har valgt å offentliggjøre...

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-08, 21:05   #20
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg er sikkert skikkelig domm, men jeg kan ikke forstå hvorfor det er et problem.

Må du være dum for å oppleve det annerledes enn meg? Har jeg sagt at du tar feil, og at jeg har rett? Jeg har sagt hvordan jeg opplever det, at jeg synes det er ubehagelig, jeg synes og tror både dette og andre nyheter ved forumet kan påvirke det i negativ retning. Andre står selvsagt helt fritt til å mene noe annet.

Emneord
forumoppgradering

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.