|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Når noen ringer og skal ha tak i partneren ......og sier at de ringer fra ITH, eller et annet "firma" med initialer; Spør hva det står for.
![]() |
![]() |
#2 |
Av og på bruker
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Jeg har vært borti noe lignende. Sånne telefonselgere blir bare verre og verre syns jeg..... De ringer enda vi har reservert oss...... OG de later jo som om de kjenner den de skal ha tak i..... "Når kommer han tilbake da?" "Jeg prøver å ringe igjen da jeg.." |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Det er helt vilt....Telefonselgerne tyr til sluere og sluere midler. Jeg har blitt (hmm - har alltid vært, blir mer korrekt å si) utrolig uhøflig mot telefonselgere. Når de spør etter meg spør jeg selvsagt hvem de er og hvor de ringer fra, og så fort jeg hører det er noe salgsshit, så legger jeg på røret. Når de skal ha tak i mannen min sier jeg bare at han er på jobb, og spør hva det gjelder. Så fort de sier at de er fra Tele2 eller whatever ber jeg de om å IKKE ringe hit igjen (med sint stemme). Men hjelper det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Av og på bruker
![]() |
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Det verste er når de har disse hersens maskinene som ringer opp. Når du løfter av røret sier det bare *piiiip* *piiip* Nummeret er ikke oppgitt, og det ringer tidlig om morgenen, sent om kvelden og i helger.... Når de da endelig kommer gjennom............. Vel, noen har fått en skikkelig tirade ja...... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
frakoblet
|
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Selgere er en egen rase og hun damen var et godt eksempel. Du har vel registrert deg mot telefonsalg? Det hender fremdeles det ringer selgere hit, og da sier jeg kort at jeg har reservert meg og ikke er interessert.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...De er så frekke at jeg ikke ser noen som helst grunn til å ikke slenge på røret til dem! Jeg har reservert meg så det er ytterst sjelden jeg får slike telefoner. |
![]() |
![]() |
#7 |
Sperret
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Hvor/hvordan reserverer man seg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Forstår deg så godt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Brønnøysundregisteret, http://www.brreg.no/
![]() |
#10 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Et tips som garantert får den som ringer til å ALDRI ringe mer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Sperret
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Takk, Aminta. Nå er det gjort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sperret
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Eller hvis du vil hevne deg litt på selgeren som forstyrret deg midt i middagen; |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Vi har reservert oss mot telfonsalg for mange år siden, men får likevel minst èn tlf i uka. Verst er telefonselskap og strømleverandører.
![]() |
#16 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...Det hjalp veldig å reservere seg altså. Før fikk vi 10 telefoner daglig (jeg overdriver ikke engang), nå ringer det kanskje 3-4 i uka. Jeg tar ikke telefonen når det er sånn typisk selger-nummer (0033, 815 osv), men om de ringer hver dag og ikke gir seg tar jeg den og sier jeg er reservert og vil slettes fra listene deres. Da ringer de heldigvis ikke opp igjen etterpå.
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...www.telefonterror.no er forresten en av de mest brukte nettsidene på pcen vår.
![]() |
#18 |
strikker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren ...Vi har heldigvis ikke hatt mer enn en telefon siden vi reserverte oss.
![]() |
#19 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren ...Den takler jeg den aldeles strålende.
![]() |
#20 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Når noen ringer og skal ha tak i partneren...
Takketakk, da har jeg lagt den til Bokmerker.
![]() |
![]() |
|
|