|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bokanbefaling på høyt nivåDet er mer en slik bok man ikke kan gå glipp av, den MÅ leses. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivå.Ja, den likte jeg også veldig godt.
![]() |
#3 |
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Bokanbefaling på høyt nivå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivå
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg har en venninne som har snakket varmt om denne de siste to gangene vi har møttes, og tilbudt meg å låne den. Tror jeg skal ta imot tilbudet så snart jeg er ferdig med Brooklyn Follies og Jonathan Strange og Herr Norell.
![]() |
#6 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg leste den på engelsk for et års tid siden og syntes den var flott. Jeg kan også anbefale den.
![]() |
#9 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåTakk for tips. Skal plukke med meg den neste gang jeg er innom bokhandelen, som forhåpentligvis er i dag.
![]() |
#10 |
villende
|
Jeg også. Slutten var utrolig rørende. Jeg skulle gjerne ha lest mer om datteren til den tidsreisende og hvordan hun opplevde møtene med faren, samt sine egne reiser i tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Walking in the air
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåBestilt! På engelsk, da. Gleder meg.
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg har akkurat kjøpt den uten å vite noe om den. Tittelen gjorde noe med meg da, Star Trek-fan som jeg er... |
![]() |
![]() |
#15 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåJeg fant den i bokhylla i går, og har allerede kommet godt i gang. Jeg elsker den. Og jeg pleier ikke engang å like slike historiske hoppe frem og tilbake bøker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
godt brukt
|
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåDen var bare helt fantastisk!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
villende
|
De scenene gjorde noe med meg også. Tårene trillet etter hvert som det skjedde igjen og igjen. Og jeg som ikke en gang har vært igjennom det. Det pussige var at jeg nesten fikk en litt vemodig følelse når det endelig gikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåDa jeg leste denne tråden for en tid tilbake gikk jeg rett på biblioteket og hentet boka, på engelsk. Og jeg må si jeg er dypt fascinert. Den beskriver så vart kjærligheten mellom de to, parallelt med den til tider harde virkeligheten de lever i. Og forfatteren får tidsreiseaspektet og de konsekvensene reisene medfører til å fremstå som helt realistisk og ikke-usannsynlige (flott norsk |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Smugleser
|
![]() Sv: Bokanbefaling på høyt nivåTakket være en eller annen tråd så kjøpte jeg også denne før helga, og er godt og fascinert i gang med den på engelsk.
![]() |
|
|