Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Strømpebukser som holder fasongen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-08, 21:14   #1
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Strømpebukser som holder fasongen

Hvor kan jeg få kjøpt fine strømpebukser til snuppa,som holder fasongen.
Vil helst at de kan vaskes på 60 grader,men det er vel å kreve for mye.
Er så lei strømpebukser som mister fasongen og blir for vide i livet. Kan gjerne handle på nettet. Så alle som vet ,gi meg tips .

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 21:20   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strømpebukser som holder fasongen

Jeg er veldig godt fornøyd med safa. Mener de har dem på Sparkjop.no

Gammel 22-02-08, 21:25   #3
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

La mote sine er helt greie. Egentlig er det meste, bortsett fra HM, helt greie.

Gammel 22-02-08, 21:26   #4
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

NoaNoa har fine strømpebukser me god kvalitet og fine farger

Gammel 22-02-08, 21:33   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Safa liker jeg best.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 22:40   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Safa er favoritten her. Kjøper på Bogerud, og hamstrer når de har tilbud, det er forbruksvare.

Gammel 23-02-08, 16:23   #7
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er fornøyd med de fra Lingon & Blåbær. Kommer kun på homeparty da.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 16:31   #8
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Synes ingen andre kommer i nærheten av MP sine, de er dyre men så varer de dobbelt så lenge som andre også !

Gammel 23-02-08, 16:43   #9
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

MP - ingen over, ingen ved siden!

Gammel 23-02-08, 16:44   #10
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Hvor får jeg kjøpt disse?

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 16:49   #11
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg har elendig erfaring med MP sine. Så her er vi forskjellig. Morsomme mønstre men nupper fort og får lett hull.

Safa sine er veldig lange, så størrelsene blir litt rare.

Nå bruker vi lite bomullstrømpebukser om vinteren. Melton sine virker veldig bra. Har blandt annet handlet på www.onkelkafunkel.dk.

Janus har forresten fått ullstrømpebukser med mønster nå så da blir det nok mere skjørt og strømpebukse fremover.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 16:52   #12
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg har elendig erfaring med MP sine. Så her er vi forskjellig. Morsomme mønstre men nupper fort og får lett hull.

Safa sine er veldig lange, så størrelsene blir litt rare.

Nå bruker vi lite bomullstrømpebukser om vinteren. Melton sine virker veldig bra. Har blandt annet handlet på www.onkelkafunkel.dk.

Janus har forresten fått ullstrømpebukser med mønster nå så da blir det nok mere skjørt og strømpebukse fremover.

Lengden på safa sine passer veldig bra til stankelbeinet mitt, særlig ullstrømpebuksene derfra sitter bra på foten. Janus kan jeg egentlig ikke fordra. De bare henger og slenger, og er veldig lite elastiske. Dessuten nupper de og blir raskt slitte.

Gammel 23-02-08, 17:01   #13
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Lengden på safa sine passer veldig bra til stankelbeinet mitt, særlig ullstrømpebuksene derfra sitter bra på foten. Janus kan jeg egentlig ikke fordra. De bare henger og slenger, og er veldig lite elastiske. Dessuten nupper de og blir raskt slitte.

Jeg har et slankt barn selv, men ganske rett i størrelsene. Om jeg går etter størrelser så passer bukser i 10 cm større størrelser enn Safa sine. Bruker hun 110 i bukse passer 100 i safa strømpebukse (eller 98 eller 104 husker ikke dere størrelser.)

Bomull fra janus har jeg null erfaring med. Men stilongsene jeg har kjøpt og de penere ullstrømpebuksene virker ok. Nå vil jo ullstrømpebukser aldri være så veldig elastisk om en sammenligner med bomull med elasten (eller hva det heter).

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 17:09   #14
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

MP har jeg kjøpt på fru Lyng, barnas Hus, Barna på hjørnet og en rekke andre steder.

Jeg har ikke opplevd at MP sine strømpebukser har nuppet, synes de holder fasongen og elastisiteten til de er oppbrukte (da er de brukt mye og aktivt i lang tid) Har noen i størrelse 80, som snuppa fortsatt får på seg om det skulle knipe. Hun er nå 95 cm lang.

Gammel 23-02-08, 18:22   #15
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Enig

Gammel 23-02-08, 18:23   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvis du ikke bruker tørketrommel så nupper de ikke så fort som ved tromling.
Jeg tromler Propellen sine, men ikke mine. Mine er nuppefrie.

Gammel 23-02-08, 18:23   #17
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hva er MP? Ja, og jeg er fornøyd med de fleste strømpebukser, jeg. *enkel*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-08, 18:25   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

MP står for Martin Pedersen strømpefabrikk. Danske mener jeg.

Gammel 23-02-08, 18:29   #19
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

MP er de eneste strømpebuksene vi har fått hull i, og det er de dyreste vi har kjøpt også

Gammel 23-02-08, 19:00   #20
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er veldig fornøyd med ullstrømpebuksene til Safa fordi de sitter så utrolig godt på foten. Lillesøster har en i MP og den er utrolig pen, samtidig som den holder god kvalitet.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.