|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerI dag er det containerdag i borettslaget og jeg blir like oppgitt hver gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Passiv
|
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerKan du ikke henge opp en lapp da, at brukbare møbler settes utenfor containeren sånn at de som ønsker kan ta det med seg? |
![]() |
![]() |
#3 |
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerGår det virkelig an??? Det synes jeg er helt fryktelig! Her i huset står utbyttede møbler trygt oppbevart helt til vi har funnet nye hjem (med mindre de er virkelig gamle og slitte, da...). Og man finner som regel nye hjem. Mye respons på "gis bort" annonser her, i alle fall.
![]() |
#5 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerGis bort på Finn.no er virkelig effektivt og koster ingenting, uten om litt tid!
![]() |
#6 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møbler
Jeg skal ta det opp med vaktmesteren slik at slike lapper henges på alle containerne på hele området. Kjempelurt forslag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerHelt utrolig, jeg kjenner jeg blir provosert langt inn i margen.
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerSlikt noe provoserer meg noe så inderlig. Hvor vanskelig er det liksom å legge ut en liten annonse på Finn om at det og det gis bort, mot at vedkommende kommer og henter det?
![]() |
#9 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerDet som er søppel for noen, er gull for andre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerDet ble en skriveleif der gitt :-D Utdaterte varer skal det stå :-D |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Opp og ned
|
Og hvilken by er dette?
![]() |
#12 |
Lysende norsk flaskekoker
|
Enig. Erfaringsmessig så blir man kvitt ting på Finn veldig veldig fort i når man gir bort. Jeg la ut en annonse klokka 2 på natta en gang, og fikk første telefon ett kvarter etterpå |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerDet er fryktelig trist når man ser slikt. Men, jeg må innrømme at jeg har hatt en god del møbler jeg har slitt med å få gitt bort. Merker stor forskjell etter at Ikea kom til byen. Folk vil heller ha nytt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerKanskje du kan foreslå for styret at når de henger opp/sender ut info om at det er satt ut containere, så informerer de også om at
![]() |
#16 |
Til tider hjulbeint
|
Det har jeg gjort, så jeg håper at det kommer oppslag i oppgangene før vårryddingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
Det koster bare bittelitt tid ja. Har akkurat gitt bort en haug med tøy jeg, og jeg rakk nesten ikke å sende annonsen til godkjenning før tøyet var gitt bort. |
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerJeg forstår bare ikke slikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Totalt unødvendig! Om å kaste nesten nye møblerDet der har jeg også lurt på. Er det virkelig sånn at det er ulovlig å ta noe fra søppelfyllinga? Hva annet skjer med det der enn at det enten blir brent eller blir liggende å råtne. Kommunene har vel ikke noe gjenbruksopplegg, eller har de? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|