|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Menn som barberer seg på hodetHvorfor?! En merkelig tendens, synes jeg. Ser blant annet på "9 av 10 normenn" at alle komikerne har barbert seg på hodet. Bare morsomme menn som bedriver den slags?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetDet er fordi de har innsett at det er stygt, stygt, stygt å være tynn-tynn i håret/halvskallet o.l.
![]() |
#4 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetMannen min hadde en periode hvor han barberte seg på hodet. Han syntes vel det var ålreit å ha det sånn. Men nå har han latt håret vokse ut igjen da. (Han har forøvrig ikke tynt hår.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
![]() |
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetSynes mange menn kler å være barbert, jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Come what may...
|
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetMannen min har tykt hår. Alt for tykt, derfor barberer han hodet. Ikke alt da 2-3mm er igjen. Og han har ikke måne eller noe. Bare tykt hår som ikke går an å gjøre noe med.
![]() |
#9 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetJeg synes det er fint jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ß˙*∂ü*∂éé?
Medlem siden: Aug 2007
![]() Re: Sv: Menn som barberer seg på hodetNoen kler det, andre ikke.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetJeg har polert hodet i 7 år. Jeg har verken høye viker, tynt hår, antydning til måne eller altfor tykt hår. Ikke skjems jeg over min kommunebrun/blonde-farge heller. Men jeg merket umiddelbart at jeg ble morsommere da jeg fjernet håret, og har derfor fortsatt med å barbere det. Sist redigert av Nebbia : 06-03-08 kl 19:15. |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetPappa har ikke mye hår igjen og går under betegnelsen skallet, selv om det er igjen et par cm fra øre til øre. Da han fjernet det lille som var igjen ble han ti år yngre på et blunk. Barsk har han alltid vært, både med og uten hår. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2007
![]() |
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetDet er bedre å barbere helt nedtil hodebunnen eller i det minste på minste millimeter når man har måne, enn å ta på skylapper og tro man er som før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetIkke bare blir man morsommere av å barbere hodet, man blir også mer intelligent. Jeg fjernet håret på den kaldeste februardagen i manns minne, og det var først da alt håret var borte jeg innså at det kanskje ikke var det smarteste tidspunktet jeg hadde valgt. Sist redigert av Nebbia : 06-03-08 kl 18:42. Årsak: Skriveleif |
![]() |
![]() |
#15 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodet
Samme her
![]() |
#16 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetJeg synes det er stilig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetDet er ALTFOR mange menn som lar være og heller går med grimme hentesveiser og klovnehår, spør du meg. Menn som absolutt burde ta frem barbermaskinen så fort som mulig og se noenlunde normal ut, heller.
![]() |
#18 |
Ringskrømt
|
Det var da voldsomt med tegnsetting over et heller uskyldig tema? Menn som barberer hodet, lixom??!!
![]() |
#19 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Menn som barberer seg på hodetJeg syns mange menn kler det veldig godt jeg. Men jeg antar ofte at det har en sammenheng med tynt hår, uten at det er noe negativt. Mye bedre å gjøre det enn å la det gro i allefall.
![]() |
#20 |
Come what may...
|
Eller noe med håret i hele tatt!
![]() |
Emneord |
bowlingkule, sexy |
|
|