Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Menn som barberer seg på hodet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-08, 17:34   #1
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Menn som barberer seg på hodet

Hvorfor?! En merkelig tendens, synes jeg. Ser blant annet på "9 av 10 normenn" at alle komikerne har barbert seg på hodet. Bare morsomme menn som bedriver den slags??

ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:34   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn som barberer seg på hodet

Det er fordi de har innsett at det er stygt, stygt, stygt å være tynn-tynn i håret/halvskallet o.l.

Gammel 06-03-08, 17:35   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jupp. Supert spør du meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:36   #4
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min hadde en periode hvor han barberte seg på hodet. Han syntes vel det var ålreit å ha det sånn. Men nå har han latt håret vokse ut igjen da. (Han har forøvrig ikke tynt hår.)

Samme for meg om han har hår eller ikke.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:48   #5
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er dagens svar på den ikke fult så kledelige hentesveisen. Altså hvordan kamuflere månen.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:48   #6
Ke@
Aktiv

Ke@ sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Hjemme
Ke@ er litt kul
Standard

Synes mange menn kler å være barbert, jeg.

Ke@ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:50   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Mannen min har tykt hår. Alt for tykt, derfor barberer han hodet. Ikke alt da 2-3mm er igjen. Og han har ikke måne eller noe. Bare tykt hår som ikke går an å gjøre noe med.
Synes han blir så fin atte når håret hans er så kort.

Gammel 06-03-08, 17:51   #8
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordi hentesveis og krans er ut, og skinhead er sexy.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:53   #9
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det er fint jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:54   #10
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Menn som barberer seg på hodet

Noen kler det, andre ikke.
Jeg har en kamerat som kler det veldig godt, bedre enn hår faktisk, uten at han har måne. Og en som ikke kler det (og heldigvis har kjæresten hans nok sagt det, for nå har han latt håret vokse).

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 17:57   #11
Nebbia
Passiv

Standard

Jeg har polert hodet i 7 år. Jeg har verken høye viker, tynt hår, antydning til måne eller altfor tykt hår. Ikke skjems jeg over min kommunebrun/blonde-farge heller. Men jeg merket umiddelbart at jeg ble morsommere da jeg fjernet håret, og har derfor fortsatt med å barbere det.

Sist redigert av Nebbia : 06-03-08 kl 19:15.
  Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:12   #12
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pappa har ikke mye hår igjen og går under betegnelsen skallet, selv om det er igjen et par cm fra øre til øre. Da han fjernet det lille som var igjen ble han ti år yngre på et blunk. Barsk har han alltid vært, både med og uten hår.

Det er sikkert mange grunner til at menn barberer av seg håret. Om alternativet er hentesveis så vet jeg hva jeg foretrekker. Mannen har håret i behold ennå, men han bestemmer hvordan han vil være på håret selv. Akkurat som jeg bestemmer hvilken frisyre jeg vil gå med.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:13   #13
~froggie~
Fullverdig medlem

Medlem siden: May 2007
~froggie~ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Det er bedre å barbere helt nedtil hodebunnen eller i det minste på minste millimeter når man har måne, enn å ta på skylapper og tro man er som før.

~froggie~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:17   #14
Nebbia
Passiv

Standard

Ikke bare blir man morsommere av å barbere hodet, man blir også mer intelligent. Jeg fjernet håret på den kaldeste februardagen i manns minne, og det var først da alt håret var borte jeg innså at det kanskje ikke var det smarteste tidspunktet jeg hadde valgt.

Sist redigert av Nebbia : 06-03-08 kl 18:42. Årsak: Skriveleif
  Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:20   #15
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg synes det er fint jeg.

Samme her

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:27   #16
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes det er stilig.

"To baldly go where no one has gone before."

mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-08, 18:33   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ALTFOR mange menn som lar være og heller går med grimme hentesveiser og klovnehår, spør du meg. Menn som absolutt burde ta frem barbermaskinen så fort som mulig og se noenlunde normal ut, heller.

Gammel 06-03-08, 18:47   #18
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Hvorfor?! En merkelig tendens, synes jeg. Ser blant annet på "9 av 10 normenn" at alle komikerne har barbert seg på hodet. Bare morsomme menn som bedriver den slags??

Det var da voldsomt med tegnsetting over et heller uskyldig tema? Menn som barberer hodet, lixom??!!

Bare årntlie menn barberer hodet.

Gammel 06-03-08, 18:54   #19
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg syns mange menn kler det veldig godt jeg. Men jeg antar ofte at det har en sammenheng med tynt hår, uten at det er noe negativt. Mye bedre å gjøre det enn å la det gro i allefall.

Gammel 06-03-08, 18:58   #20
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Bare årntlie menn barberer hodet.

Eller noe med håret i hele tatt!

Svar

Emneord
bowlingkule, sexy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:15.