|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Hva synes du om IKEA?Jeg har handlet en god del der. Og noe er så elendig kvalitet på at jeg vil grine, mens andre ting er flott. Surt nok for meg var det sofaen som var sjaiten og stuebordet som var flott (med tanke på prisforskjellen). Men jeg synes det er veldig opp og ned på kvaliteten. Hva synes du?
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg elsker å gå på Ikea og sikle litt på forskjellige ting. Har kjøpt ganske mye der, bla. stuebordet vårt og en kul skjenk. Vi har Ikea 5 minutter fra oss, så vi er der ganske ofte (mannen haater å gå der da). Noe har møkka-kvalitet (som feks. stellebordet jeg har kjøpt, måtte slå i en haug med ekstra spiker for å få det til å ikke være helt "rikkalaust", mens andre ting holder seg ganske bra i årevis.
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Mannen min elsker meg fordi jeg hater å gå å sikle på IKEA.
![]() |
#4 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Det jeg har kjøpt på IKEA de siste årene har hatt god kvalitet.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg liker Ikea.
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg elsker oppbevaringsløsningene de har til barnerom. :storhandler av Trofast-hyller med røde oppbevaringsdunker inni:
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg er jevnt over veldig fornøyd med kvaliteten på IKEA-tingene våre, jeg (og det er ikke få). Sofaer, senger, skap, hyller, madrasser, sengetøy og gardiner har vært finfine, solide og funksjonelle. Det eneste som ganske ofte er litt tvilsomt, er lampene deres, synes jeg.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Har aldri handlet møbler eller store ting der,kun noe småtteri til ungenes rom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?
Jeg er veldig fornøyd med de vi har. Har denne over spisebordet og denne på soverommet, samt denne på barnerommet.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg liker Ikea jeg. Det meste jeg har kjøpt derfra har vært bra, men det har vært noe dårlig også. Men det har det jammen fra andre møbelkjeder også.
![]() |
#11 |
Come what may...
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Ser på kjøkkene, ser i stuen, ser ute i gangen. Ser på barnerommet, ser på garderoberommet. Joda. Vi liker vist Ikea vi også!
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg har blogget om dette, tror jeg. Jo, som den lowbudgetinteriørjunkien jeg er, står IKEA høyt i kurs. Men som den asosiale særingen med litt problemer med alt for mange folk som klager på service og som slafser pølser for harde livet fordi det er billig, har jeg litt problemer også. Ambivalent, tenker jeg vi sier. Dog har ikke det hindret meg i å nærmest memorere katalogene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg liker IKEA veldig godt, og skulle ønske det ikke var så langt til nærmeste butikk |
![]() |
![]() |
#14 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Da jeg var liten fikk jeg høre hjemme at selv om vi ikke hadde god råd, så var det tross alt ikke så dårlig stelt med oss at vi måtte handle på IKEA. Det sitter i ryggmargen og selv om jeg vel innser at det har skjedde atskillig med kvaliteten de siste 30 årene, så frister IKEA fortsatt overhodet ikke.
![]() |
#15 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg har nesten bare hatt god erfaring med Ikea-møbler og stoffer. De dårlige erfaringene kommer av at det er sammenheng mellom pris og kvalitet også på Ikea. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg er veldig glad i mye av designet til IKEA: De har nydelige tekstiler blant annet. Jeg syns de har blitt velidg flinke på å lage budgetalternativer som ser kult ut. Det vi har har alt vært av upåklagelig kvalitet.
Sist redigert av Tallulah : 07-03-08 kl 18:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg liker IKEA. Har fortsatt møbler fra 70-tallet kjøpt på IKEA som sikkert holder i 20 år til. Innimellom har jeg gjort dårlige kjøp også, men alt i alt er jeg svært fornøyd. IKEA er også en av de møbelkjedene som har vært til å stole på når det gjelder å holde seg unna regnskogstømmer og slikt.
![]() |
#18 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg liker IKEA! Dvs produktene. Jeg foretrekker etterhvert å slippe å gå dit - det er så mye mas. Begynner nok å bli gammel ja.
![]() |
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg liker IKEA og det har jeg alltid gjort. Jeg liker ikke alt på IKEA men det meste jeg har kjøpt er av forbausende bra kvalitet. Har akkurat tatt ut en lekekassedings med sklie fra Mazungens lekerom, men får meg ikke til å kaste den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hva synes du om IKEA?Jeg liker IKEA godt! Ikke så artig å være der, heller ikke så artig å skru sammen, men når ting er ferdig oppe og går, er det fint.
![]() |
|
|