|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Har du stabil vekt? | |||
Ja og jeg veier for mye |
![]() ![]() ![]() ![]() |
33 | 26,19% |
Nei og jeg veier for mye |
42 | 33,33% |
Ja og jeg har passe vekt |
35 | 27,78% |
Nei og jeg har passe vekt |
7 | 5,56% |
Ja og jeg er veier for lite |
6 | 4,76% |
Nei og jeg veier for lite |
3 | 2,38% |
Deltakere: 126. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Har du stabil vekt?Inspirert av alt vektsnakket lurer jeg på om dere har en stabil vekt. Det er mye snakk om forskjellige spiseforstyrrelser, overvekt og undervekt. Men lite om at man går mye opp og ned. Eller er det jeg som har misset noe.
![]() |
#2 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du stabil vekt?Jeg har gått opp og ned flere personer i min livstid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Har du stabil vekt?Jeg går også opp og ned. De siste årene har jeg vært mer eller mindre stabil, med variasjon på et par kilo opp eller ned (etter årstid, høytid, hektisk jobbing etc).
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Ja, dette ble jo en idiotpoll.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
![]() Sv: Har du stabil vekt?Vært stabil de siste 6mnd hvertfall. Men veier for mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Stabil vekt kan jeg ikke beskyldes for. Jeg har slanket bort en helt normalvektig person i løpet av livet mitt. Nå er jeg i gang igjen. Jeg veier definitivt for mye.
![]() |
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Ja, jeg har veid det samme pluss/minus 1 kg siden tidlig i 20-åra en gang, altså i over 10 år. Som ungdom var jeg temmelig tynn. Jeg er normalvektig nå, og har nok også trent og spist omtrent likt hele veien. :vanemenneske:
![]() |
![]() |
#11 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Jeg vet ikke helt hva jeg skal svare. Jeg er pluss/minus 5 kilo, kanskje. Det er nesten stabilt, er det ikke?
![]() |
#13 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Har du stabil vekt?Det vet jeg ikke enda siden jeg har gått ned ca. 62 kg det siste året og er relativt "fersk" på det å skulle holde vekten. Men jeg tror ikke det blir noe problem da jeg har en helt ny livsstil og har drahjelp i inngrepet jeg har vært gjennom. Satser iallfall på det.
![]() |
#14 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Jeg har hatt stabil vekt de siste 4-5 årene, på akkurat fem kilo mer enn jeg helst skulle veid. Siden verken trening eller kostholdsendring biter på dem, har jeg slått meg til ro med at jeg veier akkurat passe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Jeg har hatt en forholdsvis stabil vekt de siste 5 årene, med unntak av 2 graviditeter, og vært ca +/- 5 kg. Jeg veier for mye og har prøvde å trene og slanke meg, uten å helt klare å gjennomføre det helt.
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du stabil vekt?Vekta mi er stabil, men for høy.
![]() |
#17 |
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du stabil vekt?Stabil, om man tar hensyn til at jeg bruker nesten et år på å stabilisere vekta mi etter svangerskap, og har littegrann igjen der. Jeg har vel normalt litt under fem kg å svinge på, det synes jeg er stabilt.
![]() |
#18 |
Impulsiv innimellom
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Jeg har beholdt samme vekta siden jeg gikk ut av ungdomsskolen, med unntak av et par graviditeter. Nå skal jeg ha baby i april, men satser på å nå matchvekta mi igjen til sommeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Jeg har ligget relativt jevnt de siste årene, mellom svangerskapene, på ca 92-95. Klarte faktisk å komme ned i 89, men gikk raskt opp igjen.
![]() |
![]() |
#20 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har du stabil vekt?Akkurat nå ser det ut til at den har stabilisert seg fint ja.
![]() |
|
|