Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Kanalisering

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-08, 21:37   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Kanalisering

Vi er en venninnegjeng som skal på kanalisering hjemme hos en venninne i helgen. Kommer en dame der som visstnok er helt rå. Jeg stiller med åpne kort og er kjempespent. Dette er hva hun sier at hun kan: Ønsker du kontakt med dine hjelpere/guider/skytsengler? Vil du vite hvilke råd de har til deg og hva de mener er mest hensiktsmessig for deg å fokusere på i livet ditt akkurat nå? Da kan jeg hjelpe deg!
Jeg kanaliserer informasjon fra dine hjelpere/guider/skytsengler og videreformidler informasjonen til deg.

Noen som har prøvd dette?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:02   #2
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kanalisering

Jeg har ikke prøvd det, men det høres spennende ut. Du kommer vel med tilbakemelding etter at du har vært der?

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-08, 22:11   #3
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Jeg har ikke prøvd det, men det høres spennende ut. Du kommer vel med tilbakemelding etter at du har vært der?

Klart det. Iallefall det som ikke blir evt for personlig. Så får vi se hvor godt det stemmer.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 08:18   #4
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

:Gleder seg til å høre hvordan det gikk:

Gammel 27-03-08, 08:24   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Høres spennende ut.

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-08, 13:07   #6
jubel
Fullverdig medlem

Medlem siden: Mar 2008
jubel er litt kul
Standard

Åh, det hørtes utrolig spennende ut!! Jeg har ikke vært med på noe sånt, men er veldig åpen for litt sånne alternative ting, så jeg tror du vil få en kjempeopplevelse
Håper du kommer med rapport!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:32.