Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Foreldreportalens 2. quiz

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-07, 12:13   #1
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Foreldreportalens 2. quiz

Siden folk er så glade i Quiz, så har jeg også lagt inn en.

NB! Logg inn med et annet navn enn det du har på Sitron sin Quiz, feks ved å sette et 1-tall bak navnet ditt

http://my.funtrivia.com/tournament/Perper-79486.html

Lykke til!

Sist redigert av Pelikan : 30-12-07 kl 12:42.
Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 12:33   #2
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Foreldreportalens 2.Quiz

Men du kan vel ikke spille to quiz med samme nick samme dag? Tror jeg da,

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 12:36   #3
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk ikke lov å spille. Og nå som jeg trodde jeg skulle få gjort opp for det dårlige resultatet tidligere i dag.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 12:38   #4
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Men du kan vel ikke spille to quiz med samme nick samme dag? Tror jeg da,

Jo, denne er uavhengig av den andre quizen. Så denne er bare en nr 2 quiz, for de som har lyst på litt ekstra hjernetrim Jeg fikk iallefall lov til å spille på begge.

Kaija Hmm, det var rart. Hvis det viser seg med flere, så må jeg ta vekk denne

Gammel 30-12-07, 12:40   #5
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk beskjed om at jeg allerede hadde spilt i dag. Ikke noe problem for jeg opprettet bare en konto til som Mazkjerringa. Litt styr å følge med hva en er logget inn som da.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 13:02   #6
Lionking
hakuna matata

Lionking sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Lionking er litt kul
Standard

Takk. -dette var meget bedre - 10 rette

Lionking er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 18:14   #7
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Blæh - bare 8 her og. Jula har gjort noe med de små grå, tror jeg. Som om ikke ammetåka var nok.

Gammel 30-12-07, 18:21   #8
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Er med her og jeg, vettu
Men nå ble jeg litt nervøs for om jeg ikke får tatt den andre quizen...

Gammel 31-12-07, 12:06   #9
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Ikke så verst, men dere klarer sikkert å slå den

Gammel 01-01-08, 12:01   #10
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Sv: Foreldreportalens 2. quiz

Grei nok start i 2008. Ble 8 rette, så tieren er nok et stykke unna

Gammel 01-01-08, 12:46   #11
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Isjameg.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:23   #12
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Det var noe annet, ja! Er denne lettere enn Sitron sin?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-08, 19:34   #13
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det var noe annet, ja! Er denne lettere enn Sitron sin?

Nei, det er nok helt tilfeldig hvilken spm en får. Du er jo den eneste som har klart 10 rajraj

Gammel 01-01-08, 19:38   #14
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Nei, det er nok helt tilfeldig hvilken spm en får. Du er jo den eneste som har klart 10 rajraj

Jeg får sole meg så lenge det varer.

Gammel 01-01-08, 19:44   #15
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Denne var bra. (Har jo helt glemt Sitron sin quiz!)

Gammel 01-01-08, 19:51   #16
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Det var som bare.

Gammel 02-01-08, 10:50   #17
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Standard

Av en eller annen grunn gjør jeg det så mye bedre på denne quizen enn Sitron sin.
Kanskje fordi jeg staver Rajraj med stor forbokstav her, som seg hør og bør?

Gammel 02-01-08, 12:43   #18
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Av en eller annen grunn gjør jeg det så mye bedre på denne quizen enn Sitron sin.
Kanskje fordi jeg staver Rajraj med stor forbokstav her, som seg hør og bør?

Ja den er spesiallaget for deg

Jeg får omtrent samme score begge plasser.

Gammel 03-01-08, 14:11   #19
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Morsomme disse her. Lærer mye.

Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-08, 13:23   #20
Albertine
Passiv

Standard

Er det ingen som spiller her lenger?

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:42.