|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Jenter! Still opp for Stork-prosjektet!Når jeg var gravid så var jeg med i Stork-prosjektet. Nå, flere år etter graviditeten vil de følge opp oss kvinner som var med i prosjektet i en Post-Stork-undersøkelse. Jeg var der i dag. De sa at det var veldig få kvinner som kontaktet dem etter å ha fått brevet om Post-Stork prosjektet og at det var veldig synd. Hva får man denne gangen? Jo, blodgjennomstrømmingen i kroppen blir testet, man får teste om man er insulinresistent eller har diabetes, man får tatt en prøve for bentettheten og i tillegg er det sikkert flere ting som jeg ikke fikk med meg. Om noe er feil så får du komme videre til lege. Det viktige for dem er selvsagt å få fullført prosjektet, men for deg er dette en veldig grei helsesjekk som du ikke får tatt hos fastlegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jenter! Still opp for Stork-prosjektet!Hvor lenge etter fødsel får man det brevet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Jenter! Still opp for Stork-prosjektet!Og jeg boikottet mor-barn-undersøkelsen fordi jeg ikke fikk plass på riksen ...
![]() |
#7 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Jenter! Still opp for Stork-prosjektet!
Unnskyld, jeg var da på Riksen da jeg (så og si) tok imot din sønn - hvor var du???
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
![]() Sv: Jenter! Still opp for Stork-prosjektet!Jeg var med i Stork-prosjektet, men har ikke fått noe brev. Fødte for over 3 år siden - har jeg gått ut på dato da eller?
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jenter! Still opp for Stork-prosjektet!Jeg fødte i 2003. Det virker som om de sender ut etter dato, men denne delen av prosjektet går nok raskere enn den første graviditets-delen. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|