Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Husk å stille klokka i natt da, dere

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-08, 21:09   #1
Albertine
Passiv

Standard

Husk å stille klokka i natt da, dere

I natt skal klokka stilles fram en time. Håper det ikke er din tur til å stå opp med ungene i morgen.

Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:09   #2
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Husk å stille klokka i natt da, dere

Hva hvis vi bare nekter? Alle sammen?

Gammel 29-03-08, 21:11   #3
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Skal jeg bli glad eller frustrert i morgen tidlig når minsten våkner klokka halv seks, gammel tid? Den er jo da halv syv ifølge sommertid, så teknisk sett står jeg opp en time seinere. Veit ikke helt hva jeg skal synes, egentlig. Tror jeg slenger meg på mumrik her.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:12   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Jeg er med på klokkestillenekt. Huff, jeg skjønner ikke hvorfor vi skal drive på med dette.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:12   #5
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo alltid lettere å stå opp når det står 07 på klokka enn når det står 06. Etter at jeg fikk barn så syns jeg at skifte til vintertid er verre enn sommertid.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:13   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

I natt skal klokka stilles fram en time. Håper det ikke er din tur til å stå opp med ungene i morgen.

Hrmf.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:14   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Synes dette er et helt glimrende skifte. Ztjerna har begynt våkne 07 i det siste. At han våkner 08 er SÅ mye bedre

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:14   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Vi stiller klokkene i huset i morgen vi.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:15   #9
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Motivasjonen til å stå opp enda tidligere, er at Lillemor fyller 5 i morgen, og at hun må få muffins på sengen. Uansett tid. Og så skal jeg på trening etter det, og så er det barneselskap etter det igjen. Puh..
Ellers synes jeg disse skiftene av tid bare er noe fjas.
Uansett er mine så store at de ikke trenger at noen står opp med dem. Takk og pris!

Gammel 29-03-08, 21:17   #10
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Det verste er når vi skifter til vintertid, og avisene er fulle av overskrifter som sier "I natt kan du sove en time lenger". Ja, særlig!

Gammel 29-03-08, 21:20   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Urk, hater klokkestilling. Blir rot med dagsøvnen til minstemor, gutta blir indelig sure om morgenen osv.Stiller ikke klokkene før vi har stått opp i morgen.

*kom på at vi ett år glemte hele greia, og kom 1,5 time for steint til påskefrokost hos svigers *

Gammel 29-03-08, 21:24   #12
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Det verste er når vi skifter til vintertid, og avisene er fulle av overskrifter som sier "I natt kan du sove en time lenger". Ja, særlig!

Helt enig. Småbarnsforeldre "får ikke" en ekstra time søvn, de "får" en ekstra time dag, og trøtte og grinete unger pga tull med søvnrytmen.

Gammel 29-03-08, 21:27   #13
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Noen som husker tv-serien "Eerie, Indiana" som gikk tidlig på nittitallet? Der var det en episode hvor en av guttene nektet å stille klokka til sommertid og så ble han fanget i en tidsboble. Det var en paralell verden som så helt lik ut som der de bodde, men de eneste menneskene som oppholdt seg der var andre som også hadde nektet å stille klokka. Tror det var sånn at melkemannen var "fergemann" mellom de to verdenene.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:28   #14
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Noen som husker tv-serien "Eerie, Indiana" som gikk tidlig på nittitallet? Der var det en episode hvor en av guttene nektet å stille klokka til sommertid og så ble han fanget i en tidsboble. Det var en paralell verden som så helt lik ut som der de bodde, men de eneste menneskene som oppholdt seg der var andre som også hadde nektet å stille klokka. Tror det var sånn at melkemannen var "fergemann" mellom de to verdenene.

Jeg husker ikke den episoden, men jeg husker serien. Spesielt episoden med nabodama som la ungene sine i tupperware-bokser om natta slik at de skulle holde seg barn lenger, gjorde inntrykk.

Gammel 29-03-08, 21:37   #15
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik

Det aller, aller verste er når man går over til vintertid, står opp for å rekke treningen klokken 11, stresser av gårde med buss etc, bare for å komme til et stengt treningssenter. For det åpner ikke før 10, og du har selvfølgelig glemt å stille klokken.

Gammel 29-03-08, 21:40   #16
Lucifer
Skummelt distré...

Lucifer sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Slenger meg på Mumrik her og nekter og stille klokka.

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 22:09   #17
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg husker ikke den episoden, men jeg husker serien. Spesielt episoden med nabodama som la ungene sine i tupperware-bokser om natta slik at de skulle holde seg barn lenger, gjorde inntrykk.

Ja, det husker jeg og.

Forøvrig er gubben på jobbtur, så jeg må visst opp uansett.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 22:17   #18
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg er kjempefornøyd med å stille klokka.....jobber nemlig nattevakt, og kan dra hjem en time tidligere enn vanlig for å sove..

Gammel 29-03-08, 22:21   #19
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Queensland har jo gjort det. Når alle andre, også andre australske stater, stiller klokken lar de bare være

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 22:22   #20
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Mannen jobber i natt, så jeg må nok også stå opp, ja.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.