Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reisetips til Sevilla?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-04-08, 01:13   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Reisetips til Sevilla?

Mannen og jeg reiser på kjærestetur til Sevilla om noen dager. Jeg har vært der før, men da var jeg på jobb, så sightseeingen begrenset seg veldig.
Noen som har vært der og kan komme med gode tips til hva vi bør bruke tiden på og hvor vi spiser godt (og gjerne romantisk )

Gammel 02-04-08, 08:30   #2
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Sv: Reisetips til Sevilla?

Gamlebyen er jo en slager. Der får du vel også rundturer med hest og vogn? Masse flott å se på. Og la Giralda. Men det ligger kanskje i gamelbyen? *presenil*
Byen er full av små, koselige restauranter, og om du går litt utenfor allfarvei, og følger strømmen av lokale, kan du spise både godt, romantisk og billig.
Ellers kan du jo sjekke her?
Dere burde forsåvidt også prøve å få med dere skikkelig flamenco. Sevilla ligger jo midt i "flamencoland", og kan by på masse flott dans og musikk.

God tur!
Er ikke misunnelig.

Gammel 02-04-08, 09:00   #3
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reisetips til Sevilla?

Abonnerer.
Sevilla ligger nemlig ikke langt fra der mine foreldre har kjøpt ferieleilighet...

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:33.