Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Håndheving av reglementet til fotokonken

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 13:42   #1
SmarteSmelt
Erfaren

SmarteSmelt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
SmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smartSmarteSmelt imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Håndheving av reglementet til fotokonken

Hvordan og hvem evt. skal håndheve reglementet for fotokonken. Skal vi håndheve reglene, eller er det nok at deltakerne leser reglene og følger disse og at vi lar enhver utøve skjønn?

Jeg spør fordi jeg lurer selvsagt, ikke for å henge ut noen. Jeg har selv lagt ut bilde jeg var i tvil om var innenfor reglene for hva som var godtatt mhp redigering. Denne gangen og også andre ganger har det vært deltakere som har lagt ut bilder de ikke selv har tatt, og det er jo en av reglene at man skal.. men det har heller ikke vært gjort noe med.

Jeg personlig synes ikke man trenger håndheve regler strengt (eller lage ”strenge” regler for den saks skyld), men mange mener kanskje annerledes?

Hvordan skal vi egentlig gjøre dette i praksis lurer jeg på?
- Skal den som har ansvaret for fotokonken også ha ansvaret for å si at et bilde ikke følger reglene?
- Hvor strengt synes dere reglene skal følges?

(ikke for å lage et problem ut av intet.. men jeg bare lurer)

SmarteSmelt er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:21.