|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
♡
|
![]() Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?I dag skulle jeg møte Arken, som skulle kjøpe Voksipose av meg, på CCVest.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Synes du er akkurat passe avslappet. Det høres ut som dere koser dere, fortsett med det |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg tror Lillegutt var omtrent 8 dager da han var på kafé første gang. Det var dagen etter at vi kom hjem fra sykehuset.
![]() |
#5 |
Teller ned
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?A. var på kafe 4 dager gammel, lå og sov i vogna si mens vi tok en kjapp latte |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg er som deg, og synes ikke det er for tidlig |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Hvis du er i form til det og A er rolig og blid, er det da aldeles ikke for tidlig.
![]() |
#9 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Det er da ingen ting i veien for at du skal kunne ta babyen med på kafe. Før i tiden var det røyking som stoppet dette, men den tid er over. Kos dere.
![]() |
#10 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Junior var 4 dager når vi var på kafeen på sykehuset. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?
Høh... jeg visste ikke at det var aldersgrense på kjøpesentercafeer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg kan ikke se en eneste grunn til at det er for tidlig. Jeg syns det er veldig sprekt av deg å være såpass på bena etter bare 12 dager.
![]() |
#13 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Når minsten var 6 dager gammel var han med på sommeravslutningen til elstemann sin klasse.
![]() |
#14 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Slett ikke for tidlig. Jeg var på café enda tidligere med storesøster. Jeg måtte nemlig rekke det i løpet av mannens permisjon. Turde ikke gjøre det alene første gang.
![]() |
#15 |
Stadig underveis
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg tror minsta mi var på frokost på kafeen på Ullevåll morningen etter at hun var født... og jeg trodde da vitterlig at alle de andre nurkene jeg så der også var sånn ca nyfødt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Går stille i dørene
Hvor: Midt på, sånn cirka
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Du er akkurat passe avslappet! |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg synes ikke det var for tidlig. Så lenge man har et friskt barn med et normalt immunforsvar, ser jeg ingen grunn til at man ikke skal kunne ta med barnet ut på Kafe.
![]() |
#18 |
Teller ned
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?
Det hadde jeg glemt gitt, det er mange nyfødte i Oslo som har vært på kafe/restaurant |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Jeg forstår ikke spørsmålet. Finnes det noen aldersgrense? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hvor tidlig synes du det er det greit å ta med babyen på kjøpesenter/cafe?Det var ikke utslag av misunnelse, da. At du var på beina og såpass sprek så kort tid etter. At det var mora de mente...? Jeg hadde nok kunnet sagt "wow - så sprek du er allerede" som et kompliment.
![]() |
|
|