|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Jeg datt nesten av stolen her jeg satt.
![]() |
#3 |
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Sikkert bare for å vise Tønsberg i annonsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Det var ikke store plankebua nei |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000
Hallo, en rønne til 1.1 mill? Stygt og utrolig teite bilder. Trodde nesten det var en tulleanonse!
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Jeg ville ikke kjøpt den til den prisen, dvs. jeg ville ikke kjøpt noe som helst i Tønsberg i det hele tatt, men jeg greier ikke å opparbeidet det helt store engasjementet over anonnsen. Jeg trodde du reagerte på at det var bilde av Slottsfjellet jeg.
![]() |
#7 |
Opp og ned
|
Du om det.
![]() |
#8 |
Øyboer
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000man får ikke en tomt engang for den prisen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Come what may...
|
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Hvem vil betale for det der også i Tønsberg. Det er ikke engang så dyrt i Drammen!
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Haha, det ser jo ut som et dokkehus i forhold til nabohuset. Jeg måtte fnise litt nå, jeg også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Det er et dårlig tegn når de må putte inn bilder fra byen i annonsen. Da ser det nok ikke videre bra ut inne.
![]() |
#13 |
Come what may...
|
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Mener du like mange innbyggere og like nærme Oslo?
![]() |
#15 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Lite hus, men du får vel knapt en tomt for den prisen selv i Tønsberg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000
![]() |
#17 |
Pauset
|
I et attraktivt strøk i Tønsberg kan man risikere å måtte gi en mill kun for tomt, så jeg reagerte ikke på denne annonsen. Syntes også det fremgår tydelig at de vil vise frem omgivelsene rundt tomta og at det ikke "følger med". |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Muligens verdt å vente på
|
De omgivelsene er ikke akkurat det man ser fra tomta da. De er tatt fra vidt forskjellige steder i byen.
![]() |
#20 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000Planen med denne tråden var ikke å lage en diskusjon om boligpriser eller sentralhet.
![]() |
|
|