Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-08, 16:38   #1
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000

Jeg datt nesten av stolen her jeg satt.

Betyr det at man får med slottsfjellet, eller var det.. eh... nei jeg har ikke ord jeg. Se selv.

http://www.finn.no/finn/realestate/o...5&WT.svl=Bilde

Ble faktisk litt flau også, ikke bare lattermild.

Gammel 08-04-08, 16:41   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000

Jeg skjønte ikke helt hva du reagerte på jeg? At det var bilder fra Tønsberg generelt? Prisen?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 16:42   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sikkert bare for å vise Tønsberg i annonsen.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 16:46   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Det var ikke store plankebua nei

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 16:47   #5
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg skjønte ikke helt hva du reagerte på jeg? At det var bilder fra Tønsberg generelt? Prisen?

Hallo, en rønne til 1.1 mill? Stygt og utrolig teite bilder. Trodde nesten det var en tulleanonse!

Gammel 08-04-08, 16:51   #6
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke kjøpt den til den prisen, dvs. jeg ville ikke kjøpt noe som helst i Tønsberg i det hele tatt, men jeg greier ikke å opparbeidet det helt store engasjementet over anonnsen. Jeg trodde du reagerte på at det var bilde av Slottsfjellet jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 16:53   #7
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Jeg ville ikke kjøpt den til den prisen, dvs. jeg ville ikke kjøpt noe som helst i Tønsberg i det hele tatt, men jeg greier ikke å opparbeidet det helt store engasjementet over anonnsen. Jeg trodde du reagerte på at det var bilde av Slottsfjellet jeg.

Du om det.

Gammel 08-04-08, 17:07   #8
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

man får ikke en tomt engang for den prisen her.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 17:22   #9
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Hvem vil betale for det der også i Tønsberg. Det er ikke engang så dyrt i Drammen!

Gammel 08-04-08, 17:23   #10
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Haha, det ser jo ut som et dokkehus i forhold til nabohuset. Jeg måtte fnise litt nå, jeg også.
"Enebolig", liksom. BOA 20m2.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 17:50   #11
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er et dårlig tegn når de må putte inn bilder fra byen i annonsen. Da ser det nok ikke videre bra ut inne.

Gammel 08-04-08, 17:53   #12
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Hvem vil betale for det der også i Tønsberg. Det er ikke engang så dyrt i Drammen!

Tønsberg er vel vel så sentralt som Drammen?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 17:55   #13
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Mener du like mange innbyggere og like nærme Oslo?

Gammel 08-04-08, 18:06   #14
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Tønsberg er vel vel så sentralt som Drammen?

Eh... Nei....

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:10   #15
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lite hus, men du får vel knapt en tomt for den prisen selv i Tønsberg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:11   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vil du bo i Tønsberg? Dette får du får du for 1.090.000

Jeg ville ikke kjøpt den til den prisen, dvs. jeg ville ikke kjøpt noe som helst i Tønsberg i det hele tatt, men jeg greier ikke å opparbeidet det helt store engasjementet over anonnsen.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:16   #17
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Hallo, en rønne til 1.1 mill? Stygt og utrolig teite bilder. Trodde nesten det var en tulleanonse!

I et attraktivt strøk i Tønsberg kan man risikere å måtte gi en mill kun for tomt, så jeg reagerte ikke på denne annonsen. Syntes også det fremgår tydelig at de vil vise frem omgivelsene rundt tomta og at det ikke "følger med".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:18   #18
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Boligprisene i Tønsberg ligger minst like høyt som i Drammen tror jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-08, 18:31   #19
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Syntes også det fremgår tydelig at de vil vise frem omgivelsene rundt tomta og at det ikke "følger med".

De omgivelsene er ikke akkurat det man ser fra tomta da. De er tatt fra vidt forskjellige steder i byen.

Ellers så flirte nå jeg også. Det er jo tomta de vil selge, ikke huset. Og å påpeke at det er "enkel standard men noe påkostet i senere tid", blir litt...

Gammel 08-04-08, 18:34   #20
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Standard

Planen med denne tråden var ikke å lage en diskusjon om boligpriser eller sentralhet.

Det jeg ville ha fram var denne tragikomiske prisen. Jeg bor i en "rønne" i forhold til husene rundt her. Det er lite å koselig på utsiden, men det er fra 1900 tallet. Syns det er merkelig at det huset vi ser her i tråden er verdt kun 400 tusen mindre en mitt. Enda jeg bor enda mer ettertraktet. Jeg har i tilegg større tomt en der. Kanskje jeg bare skal slette huset å heller selga tomta. At det er lettere å få det solgt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:14.