|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Bloggspørsmål | |||
Leser ofte |
![]() ![]() ![]() ![]() |
30 | 47,62% |
Skriver ofte |
16 | 25,40% |
Leser innimellom |
20 | 31,75% |
Skriver innimellom |
18 | 28,57% |
Leser sjelden/aldri |
9 | 14,29% |
Skriver sjelden/aldri |
20 | 31,75% |
Har åpen blogg |
17 | 26,98% |
Har stengt blogg |
21 | 33,33% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 63. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Blogger dere?Jeg må innrømme at jeg har falt litt av lasset på bloggene, men nå har jeg tenkt å ta meg sammen.
![]() |
#2 |
This is normal!
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg blogger ikke selv, men følger med på noen andre blogger. Ellers må jeg si det er utrolig mange kjedelige blogger rundt omkring! Skal jeg gidde å henge med, må bloggen være interessant og godt skrevet... |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Borte
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg følger med på noen få blogger utenfor FP og leser de fleste bloggene her inne som jeg har tilgang til. Blogger sporadisk selv her inne og har stengt blogg, men alle som vil ha tilgang får. Jeg vil bare ikke at bloggen skal kunne googles og leses av hele verden utenfor FP.
![]() |
#4 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Blogger dere?Nei, jeg blogger ikke.
![]() |
#6 |
villende
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg blogger, og leser og skriver i andres blogger (hvis jeg har noe vettugt å komme med.) Jeg har stengt bloggen fordi jeg ikke ønsker at "gud og hvermann" skal kunne lese i den, men åpner gjerne for FP-brukere, hvis de spør. (Uten at jeg skal skryte på meg en veldig interessant blogg, altså.) Sist redigert av Gaia : 08-04-08 kl 09:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg har ikke egen blogg, men som modde så skummer jeg igjennom de fleste bloggene her på FP, på samme måte som jeg skummer igjennom mange av trådene på diskusjonsdelen av forumet. I tillegg er det en tre-fire personer hvis ikke-FP-blogg jeg leser jevnlig. Tilfeldigvis er samme tre-fire personer også medlemmer av FP, nettverdenen er ikke stor, for disse bloggene har jeg fulgt siden før de meldte seg inn på FP.
![]() |
#8 |
intro
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg har blogg både her og der - en prøver-/svangerskapsdagbok på FP og en allmenn dillesak på blogspot, men er ikke voldsomt flink til å oppdatere for tida. FP-bloggen er lukket av samme årsak som damene over nevner, men den som vil kan få lese.
![]() |
![]() |
#9 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Blogger dere?Ja, altså, jeg har ikke invitert noen venner eller kontakter, jeg bare takket ja til de som la til meg. :kostbar: Helt til jeg nå innså at nesten ingen fikk lese min helt nye blogg. Nå er jeg ikke særlig kostbar lenger. :attention, please:
![]() |
#11 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg har glemt bort hele bloggfunksjonen egentlig, men fant tilbake i går. Jeg skriver litt selv, men det blir skremmende uinteressant. Forsto jo etter en liten surferunde i går at jeg går glipp av veldig mye action her inne ved å utelukke bloggene, så nå er jeg småhektet.
![]() |
#15 |
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg blogger støtt og stadig, leser støtt og stadig og henger egentlig mer i bloggeavdelingen enn ute på resten av forumet. Hvilket sier hvor mye jeg egentlig er på FP totalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg har ikke blogg selv, men leser av og til andres, men når det er travle tider glemmer jeg av hele blogglesingen, og da går jeg sikker glipp av noe.
![]() |
![]() |
#17 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg skjønte egentlig hva jeg gikk glipp av da jeg kjedet meg ordentlig og kom innom fjaC-bloggen.
![]() |
#18 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Blogger dere?Det er visst noen fjaCe blogger jeg ikke har tilgang til. Også jeg som er så god til å fjase.
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Blogger dere?Jeg blogger både her og der. Åpent. Og så leser jeg masse blogger.
![]() |
Emneord |
blogging |
|
|