|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vis meg din stilVi skal flytte om en måneds tid, og jeg suger til meg inspirasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg din stilKjøp deg et interiørblad (eller flere), kok en kopp te, plasser deg i godtolen og kos deg! Inspirasjonen du søker kommer nok kjapt da og du får en pust i bakken samtidig |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Gro
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Vis meg din stilalfaCharlie: Spennende!
Jeg har kjøpt meg 10 interiørblader, tror jeg. Det er morsomt å se hvordan andre har det selv om! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg din stilEr du minimalist, romantiker, klassiker... eller hva?
![]() |
#8 |
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Vis meg din stil
Da tror jeg ikke at jeg skal kaste bort tiden din med å vise deg min shabby chic stil
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Vis meg din stilJeg kjører en blanding av bohem og min selvnavngitte industrial chic, som heter det fordi det forklarer det noe halvferdige har-ikke-lister-og-sånt-noe, og litt antikvitetsbutikk. Veldig lettvint å holde ryddig, siden det alltid ser rotete ut, så who cares om det ligger litt ekstra blader, bøker og vinglass her og der? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Vis meg din stilBilder skal du få
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Melder meg på her jeg.... Shabby chic/fransk landstil her også...
![]() |
#14 |
Quiet, please
|
![]() Sv: Vis meg din stilVi har det mye kjedeligere hjemme enn jeg egentlig skulle ønske, så jeg gjør som ac og viser deg hvordan jeg ville hatt det hvis jeg hadde fullstendig frie tøyler og skulle blitt boende i dette huset i noen år til.
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007) Sist redigert av Majsa : 07-04-08 kl 03:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Utrolig lekker, og jeg har skrapet ned og pusset opp trappen vår og den er omtrent slik den også. Bare litt lysere trappetrinn. Du har all grunn til å være kry, det er en kjempejobb!
![]() |
#18 |
Gal kattedame
|
Pusset ned en gammel,malt og lakkert furutrapp. Skrapet vekk maling først, så kjemisk fjernet lakken som lå under. Pusset med maskin og malt så hvitt inne i trinna. Fargen fant vi ved å ta ungangspunkt i rekkverket som er i originalfarge fra 1948. Brukte Herdins ekte beis (blandes i varmt vann) og tok ett strøk med det. Deretter 7 lag halvblank lakk. Vedlikeholder med parkettpolish et par ganger i året og den holder seg like fin. Ikke spesiellt glatt heller
![]() |
#19 |
Quiet, please
|
Jeg kunne godt hatt det litt mer bohemete, jeg, altså. Det kjøkkenet ble litt vel stilrent, og kanskje stua også, så du kunne godt hengt opp noen batikk-saronger og sigøynerstæsj og satt ut noe røkelse, så kan jeg ta med rødvin fra tax-freen.
![]() |
|
|