Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg din stil

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-04-08, 17:35   #1
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Vis meg din stil

Vi skal flytte om en måneds tid, og jeg suger til meg inspirasjon.

Vis meg din stil!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:01   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg din stil

...men bytt ut VHS'ene med bøker.

Kanskje ikke helt den fargen, but still.

Og sånt noe på veggene. Det er ikke sånn det ER her nå, men det er sånn det burde ha vært!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:11   #3
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Kjøp deg et interiørblad (eller flere), kok en kopp te, plasser deg i godtolen og kos deg! Inspirasjonen du søker kommer nok kjapt da og du får en pust i bakken samtidig

Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 19:13   #4
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig var det visst bare den lilla stolen på det øverste bildet jeg likte.

Gammel 06-04-08, 19:33   #5
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

alfaCharlie: Spennende!

Jeg skulle likt å sett ditt hjem

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Kjøp deg et interiørblad (eller flere), kok en kopp te, plasser deg i godtolen og kos deg! Inspirasjonen du søker kommer nok kjapt da og du får en pust i bakken samtidig

Jeg har kjøpt meg 10 interiørblader, tror jeg. Det er morsomt å se hvordan andre har det selv om!

Gammel 06-04-08, 19:56   #6
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Er du minimalist, romantiker, klassiker... eller hva?

Gammel 06-04-08, 20:07   #7
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Er du minimalist, romantiker, klassiker... eller hva?

Jeg er nok mest moderne.

Gammel 06-04-08, 20:12   #8
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bærekraftig, her.

Jeg er nok mest moderne.

Da tror jeg ikke at jeg skal kaste bort tiden din med å vise deg min shabby chic stil .

Gammel 06-04-08, 20:29   #9
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Standard

Da tror jeg ikke at jeg skal kaste bort tiden din med å vise deg min shabby chic stil .

Det må du gjerne gjøre!

Jeg synes chabby chic er pent, selv om det ikke er helt meg.

Gammel 06-04-08, 21:30   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg kjører en blanding av bohem og min selvnavngitte industrial chic, som heter det fordi det forklarer det noe halvferdige har-ikke-lister-og-sånt-noe, og litt antikvitetsbutikk. Veldig lettvint å holde ryddig, siden det alltid ser rotete ut, så who cares om det ligger litt ekstra blader, bøker og vinglass her og der?

Gammel 07-04-08, 00:45   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Bilder skal du få Har vel egentilg ingen stil, mikser og mekker det jeg liker. Elsker å pusse opp gammelt. Loppemarkeder er min greie.

Sommerpyntet spisestue

Hverdagsspisestue

Kjøkken

Gammel 07-04-08, 00:46   #12
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Selvopppusset trapp

Gammel 07-04-08, 02:02   #13
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Melder meg på her jeg.... Shabby chic/fransk landstil her også...

Gammel 07-04-08, 03:36   #14
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Vi har det mye kjedeligere hjemme enn jeg egentlig skulle ønske, så jeg gjør som ac og viser deg hvordan jeg ville hatt det hvis jeg hadde fullstendig frie tøyler og skulle blitt boende i dette huset i noen år til.

Jeg liker å blande nytt med gammelt. Når vi kjøper hus i Oslo til neste år ser jeg for meg å ha helt enkle, moderne møbler, og friske opp litt med gardiner, puter, en lampe i taket, en tapetsert vegg (har ikke det et navn?) o.l. Jeg har fått mer og mer sansen for mørkt treverk, men det MÅ være enkelt. Sånn kraftige, mørke trebord med en masse utskjæringer blir jeg sjøsyk av. Bordet under her kan passere, men jeg ville aldri kjøpt det. Likte bedre putene, gardinene og lysestakene.

Kanskje ikke helt ideelt når man våkner opp fyllesyk og løper ut på do, men effektivt, i det minste - og fiiint:

Likte ikke den rød veggen bak TVen, der ville jeg ikke hatt annet enn kanskje et bilde eller en enkel hylle med de blomstene og noen få lekre bøker.

Drømmekjøkken:

Sist redigert av Majsa : 07-04-08 kl 03:47.
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 08:53   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Majsa og jeg kunne bodd sammen. ...hvis jeg hadde dempet bohemen bittelittegrann.

Gammel 07-04-08, 09:05   #16
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv

Kahlan sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Selvopppusset trapp

Utrolig lekker, og jeg har skrapet ned og pusset opp trappen vår og den er omtrent slik den også. Bare litt lysere trappetrinn. Du har all grunn til å være kry, det er en kjempejobb!

Gammel 07-04-08, 09:19   #17
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Susse: Hva har du brukt på trappetrinnene? Lekkert!

Gammel 07-04-08, 13:01   #18
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Susse: Hva har du brukt på trappetrinnene? Lekkert!

Pusset ned en gammel,malt og lakkert furutrapp. Skrapet vekk maling først, så kjemisk fjernet lakken som lå under. Pusset med maskin og malt så hvitt inne i trinna. Fargen fant vi ved å ta ungangspunkt i rekkverket som er i originalfarge fra 1948. Brukte Herdins ekte beis (blandes i varmt vann) og tok ett strøk med det. Deretter 7 lag halvblank lakk. Vedlikeholder med parkettpolish et par ganger i året og den holder seg like fin. Ikke spesiellt glatt heller

Gammel 07-04-08, 17:19   #19
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Majsa og jeg kunne bodd sammen. ...hvis jeg hadde dempet bohemen bittelittegrann.

Jeg kunne godt hatt det litt mer bohemete, jeg, altså. Det kjøkkenet ble litt vel stilrent, og kanskje stua også, så du kunne godt hengt opp noen batikk-saronger og sigøynerstæsj og satt ut noe røkelse, så kan jeg ta med rødvin fra tax-freen.

Gammel 07-04-08, 17:25   #20
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:33.