Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Snodig

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-08, 22:33   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Snodig

Jeg kjøpte en potterose i fjor sommer. Den ble plantet i en urne, som sto utenfor døren. Blomstret så fint hele sensommeren og langt ut på høsten. De siste kronbladene falt faktisk av like før jul. Jeg er så sløv og blånn når det kommer til hagegreier, at den har bare stått utenfor døren hele vinteren. Roseplanten ser temmelig død ut nå. Bare noen brune, tørre kvister som stikker opp av jorden.

Men når jeg kikket litt nærmere på den her om dagen så oppdaget jeg noe snodig. Jeg måtte ta en pinne fra et eller annet tre i hagen for å binde den litt opp i fjor høst. Når jeg ser på pinnen, så ser jeg at den faktisk har grønne skudd! :klø seg i hodet: Snodig at roseplanten har gått heden, men at en avknekt kvist lever i beste velgående.

Nå er bare spørsmålet; Hva slags tre er det jeg har fått meg oppi der?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:34   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snodig

Kult!

Kan hende er det en poppelkvist du har satt oppi potta? Vi hadde poppelhekk rundt hagen da jeg var lita, og jeg husker far holdt på å bli gal av alle skuddene den satt. Da han plantet den, satte han bare en haug med kvist ned i jorda, og vips, hadde han en hekk ikke lenge etter.

Gammel 13-04-08, 22:35   #3
Left
Passiv

Standard

Du må se på trærne du har i hagen, og finne ut hva det er, så har du løst pinnemysteriet ditt

Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:37   #4
Left
Passiv

Standard

Når jeg tenker meg om så hadde vi også en stor busk bak huset, og den hadde lange greiner, som når de lå bortover bakken satte skudd. Et helv.... å holde i sjakk. Men jeg husker jo ikkkkke hva den het

Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:41   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har et håp om at det kan være syrintreet jeg har tatt fra. Da kan jeg nemlig ta med meg treet når vi flytter en vakker dag.

Men jeg må nok gå en runde i hagen ja. Ganske spennende, egentlig.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-08, 22:54   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Selje var det første jeg tenkte på, men syrin ville vært flott.
Du får ta vare på den, så får vi vite det etter hvert.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.