Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilke(n) FP-tråd husker du best?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-08, 23:14   #1
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hvilke(n) FP-tråd husker du best?

Jeg har søkt litt og i den forbindelse lest litt i gamle tråder. Fant noen flotte tråder. Morsomme tråder som jeg humret meg gjennom, reflekterte og opplysende tråder, fnisete men elegante fjasetråder, imponerende tråder og triste tråder. Hvilke tråder har gjort mest inntrykk på deg?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-08, 23:59   #2
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke(n) FP-tråd husker du best?

Superior-tråder om minstemann og Lilleleo-tråden (om lillebror som holdt på å stikke av) er vel de jeg kommer på i farta, som har grepet inn i hverdagen min..

Gammel 18-04-08, 00:04   #3
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg er i litt overfladisk humør akkurat nå, og kom umiddelbart på Mumrik-tråden med alle Snusmumrikken, og dermed sprang tankene til Redd--tråden . Den lo jeg meg slemt gjennom, helt til slutten ble litt for alvorlig og preget meg i flere dager.

Trådene du nevner, FK, er sterke innblikk i andres liv.

Gammel 18-04-08, 01:02   #4
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Jeg er i litt overfladisk humør akkurat nå, og kom umiddelbart på Mumrik-tråden med alle Snusmumrikken, og dermed sprang tankene til Redd--tråden . Den lo jeg meg slemt gjennom, helt til slutten ble litt for alvorlig og preget meg i flere dager.

Ja, slutten på den tråden tok effektivt knekken på den.
Det var liksom ikke mulig å skrive noe mer etter det.

På den muntre siden husker jeg mat-tabbe-tråden, jeg holdt på å le meg fillete.

Og naturligvis husker jeg også skidag-tråden, som var første gang jeg virkelig kastet meg inn i opphetet diskusjon her på forumet, det var moro.

Gammel 18-04-08, 08:32   #5
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en forkjærlighet for alle favoritt-bok/forfatter/barnebok/ungdomsbok/musikk/band-trådene.

Også husker jeg godt tråden om kunst og kvalitet. Og kondomtråden. Og Mims navnetråd som er så lang. Og og og... ja, jeg har god hukommelse.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 08:53   #6
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Mayflower-tråden, som var en av mine "introduksjons-tråder" til FP. :mimre:

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-08, 10:19   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Det første som slår meg er Superior-Minstemann trådene.

Gammel 18-04-08, 10:32   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Da har jeg lest om skidag. Denne tråden hoppet jeg i sin tid over fordi minnene fra egne skidager ble for traumatiske.

Gammel 18-04-08, 15:48   #9
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Da har jeg lest om skidag. Denne tråden hoppet jeg i sin tid over fordi minnene fra egne skidager ble for traumatiske.

Skjønner deg godt.

Gammel 18-04-08, 15:55   #10
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Overfladiske mumrikker?

Gammel 18-04-08, 22:39   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Overfladiske mumrikker?

Nei det tør jeg ikke uttale meg om, men det var en morsom tråd.

Gammel 18-04-08, 22:58   #12
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Nei det tør jeg ikke uttale meg om, men det var en morsom tråd.

Og så er den så herlig meningsløs i ettertid.

Gammel 18-04-08, 23:15   #13
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Og så er den så herlig meningsløs i ettertid.

Ja, det var ikke vits i å linke til den. Kortvarig lykke!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:41.