Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Postens fortolling - arrrrgggghhh!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-11-06, 14:53   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Postens fortolling - arrrrgggghhh!

Nå er jeg så utrolig irritert. Bestilte en Katvig Mini Apple-dress hos Prinsessebutikken.dk i forrige uke og de sendte den som vanlig pent innpakket og skrev 180 kroner på pakken.

Men så klarer nisse-Posten å lese 180,- som 189-, så jeg måtte ut med 139 kroner i moms og det #"! % & gebyret de legger på toppen. Jeg ringte kundeservice i går og en koselig dame ba meg maile med div opplysninger samt kontonr.

I dag fikk jeg til svar at jeg måtte sende dem faktura, bekreftelse e.l eller den grønne lappen med bevis for at det sto 180... Herremin! Men ikke nok med det; hun kunne fortelle meg at jeg slapp ikke moms likevel, fordi den dagen var Norges Banks midtkurs slik at 180 danske ble 202 norske!!

Nå er det på tide å gå til krig mot den forj... 200 kroners-grensen!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:29.