|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Hjelp, skrifta i Excel har blitt liten!Jada, en idiotforklaring: jeg jobber i Excel og kom i skade for å endre noen innstillinger slik at skrifta ble forminsket. Da mener jeg ikke selve skrifttypen, for den er fortsatt Arial 10, men teksten har blitt mindre på skjermen, hvis dere skjønner. Når det samme skjer i Internet Explorer, trykker man Ctrl + for å få tilbake visningen man hadde før - til sammenlikning. Er det noen som skjønner hva jeg mener, og som kan hjelpe meg? Jeg er sikker på at det finnes noen hurtigtaster, men kjenner dem dessverre ikke.
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp, skrifta i Excel har blitt liten!På knapperaden min har jeg et felt m/rullegardinmeny hvor man kan endre zoom-nivå. Gå evt. på View / Zoom ... og se hva innstillingen er.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp, skrifta i Excel har blitt liten!Aha, takker!
![]() |
![]() |
#4 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hjelp, skrifta i Excel har blitt liten!Du har sannsynligvis kommet borti ctrl + scroll på musa. Da blir det mindre eller større alt ettersom hvilken vei man scroller.
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Hjelp, skrifta i Excel har blitt liten!
Det er nok helt korrekt - tusen takk! Lettvint er det jo også, når det først er overlagt.
![]() |
![]() |
|
|