|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Originala
|
![]() Å kjøpe brukt pianoJeg har veldig lyst til å lære meg å spille piano, så jeg titter litt på annonser på finn.no. Så da lurer jeg på: |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Å kjøpe brukt pianoDe kan godt være gamle, men da må deler byttes ut etterhvert. Som regel i hvert fall.
![]() |
#3 |
Originala
|
![]() Sv: Å kjøpe brukt piano
Ja, både du og heksa har jo vært her og sett hvor mye plass vi har å ta av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Å kjøpe brukt pianoJeg er ingen ekspert, men det er forskjell på merker i følge musikere jeg kjenner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Å kjøpe brukt pianoJeg tror jeg hadde kjøpt et sånt elektronisk hvor man kan bruke hodetelefoner og justere lyd og sånn, og som tar litt mindre plass enn et gigapiano. (Banner jeg i kirken nå?
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
Vi hadde ett av den gamle typen som var veldig vanskelig å stemme, eller ihvertfall varte effekten veldig kort. Hvis man skal ha et piano til å spille på, ville jeg kjøpt et nyere. Vi kjøpte det for ganske små barn som skulle lære å spille, og jeg ble sjarmert av utseendet og de fine lysestakene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det gjør du |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Bare sær
![]() Sv: Å kjøpe brukt pianoHvis et gammelt piano skal være bra, må det være et topp-merke. Steinway for eksempel. De er gode når de er 100 år gamle også. Men de koster deretter.
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
|
I så fall har jeg bannet i tråden før deg |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bare sær
![]() Sv: Å kjøpe brukt pianoMine foreldres 60-tallspiano er ihvertfall helt utmerket. Jeg tror nok "gammelt" er atskillig eldre.
![]() |
#15 |
Epikur
|
![]() Sv: Å kjøpe brukt pianoSom nybegynner ville jeg helt klart akseptert et pent brukt piano til 5-10 000. det viktigste er at det ikke lyder "sprøtt", at klangbunnen er hel og at treet er greit. At det er stemt er ikke viktig, bare det er stembart. Det kan gjerne være 100 år for den del. Jo eldre de er, jo tyngre er de, men dere bor jo ikke veldig høyt opp, så det går nok fint.
![]() |
#16 |
Originala
|
Det var rundt den prisklassen vi hadde tenkt. Vi skal nok få plass, men at det er "helt klart" at vi har plass, er jeg ikke så sikker på. Jeg prøver å overbevise mannen om at han kan finne en annen lagringsmåte til cdene sine, men det er som å snakke til veggen. Og bokhyllene kan vi heller ikke flytte. Kanskje stereoanlegget og høyttalerne kan flyttes? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|