Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det for mye fjasing her inne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det for mye fjasing her inne?
Ja! Røykehjørnegjengmentalitet - det grenser ofte til mobbing 8 5,00%
Ja det er for mye fjasing, det har en negativ effekt på diskusjonsnivet og miljøet her inne 13 8,13%
Nåja, litt fjasing er greit. Men vi bør være forsiktige så det ikke bikker over i noen negativt 51 31,88%
Fjasing er greit nok, men vi kunne godt prøve å holde det inne på skravleforumet 17 10,63%
Nei, det er endel av stemningen og livet her inne, det! Liker fjasingen godt! 64 40,00%
Dustepåll 7 4,38%
Deltakere: 160. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-08, 11:40   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det for mye fjasing her inne?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:43   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Poll: er det for mye fjasing her inne?

I perioder blir jo alle tråder fjasetråder, men så lenge det ikke er slik alltid så er det bare morsomt syns jeg.

Så lenge aC får herje fritt så vil det vel fortsette å være sånn. Jeg tror vi skal begrense tilgangen hennes på noen av underforumene.

Gammel 16-04-08, 11:45   #3
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Nix. Men det er i minste laget med innuendo.

Jeg har talt.

Gammel 16-04-08, 11:48   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå må du kjappe deg, m^3.

Gammel 16-04-08, 11:49   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

pollen er der nå!!!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:51   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope. Jeg stalker de beste fjaserne jeg.

Gammel 16-04-08, 11:54   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker fjas. Jeg er nemlig på forum for å ha det moro.

Jeg kan se at det har forekommet at noen er litt ungdomsskolebråkjekke mot andre her iblant, men jeg synes ikke det henger spesielt tett sammen med fjasing.

For øvrig mener jeg at alle har ansvar for å starte og styre tråder av den typen de selv ønsker.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 11:59   #8
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg er, som Tinetoff, her inne for å ha det morsomt, "møte" kjekke folk og kanskje lære noe nytt. Jeg elsker tråder som sporer av både til høyre og venstre, og gjerne med en god porsjon fjasing!

Kan ikke huske å ha reagert på at alvorlige tråder har blitt fjaset med. Jeg tror de aller fleste medlemene her inne er voksne nok til å kjenne sin fjasetid.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:07   #9
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg elsker fjas. Jeg er nemlig på forum for å ha det moro.

Jeg kan se at det har forekommet at noen er litt ungdomsskolebråkjekke mot andre her iblant, men jeg synes ikke det henger spesielt tett sammen med fjasing.

For øvrig mener jeg at alle har ansvar for å starte og styre tråder av den typen de selv ønsker.

Toffen sier det så bra.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:08   #10
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke så fjaseflink her, selv om jeg er et naturtalent utenfor nettet. Men jeg synes det er veldig morsomt å lese andres fjas, og har inntrykk av at det er plass til både fjas og alvor her.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:15   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det for mye fjasing her inne?

Jeg synes fjasing er greit i de trådene som egner seg for det (altså ikke sorg-tråder og slikt), og det er stort sett morsomt å lese!

Ellers var min første tanke; hvor lang tid tar det og hvem blir det som fjaser bort denne tråden?
*venter i spenning*

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:16   #12
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

En god del fjas ja..

En annen ting jeg reflekterer litt over her er at man drar fram ting man har skrevet om i andre fora, innlegg og tråder. Av og til så må man bare gå videre. Legge ting bak seg og glemme litt hva som har hendt. Hvis ikke begynner dette å ligne et gammelt ekteskap hvor kjerringa aldri glemmer at mannen hadde glemt bryllupsdagen et år. Og får høre dette igjen resten av livet og ender opp med å skygge over alle gangene han faktisk husket dem

Gammel 16-04-08, 12:17   #13
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns fjasing er uproblematisk og ser at det er endel fjas, men syns ikke det er for mye som i at det er negativt. Men så sitter ikke jeg og irriterer meg grønn over tråder som er sporet av og som jeg gjerne vil si noe fornuftig i heller. Det er jo bare å poste i vei med det man har på hjertet. Det er ikke få tråder som har sporet inn igjen etter 50 poster med fjas.

Jeg syns folk skal skrive det de har lyst til så lenge de er rustet til å tåle reaksjoner fra andre.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:17   #14
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

For meg er fjasing livet, men jeg skjønner forsåvidt at det kan bli mye i perioder. Men det går over, og jeg ser ingen grunn til å sutre over det.

Gammel 16-04-08, 12:17   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden du har vært medlem i, tja, noen dager, hvor mange av trådene legger du til grunnlag for denne refleksjonen?

Gammel 16-04-08, 12:20   #16
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nope. Jeg stalker de beste fjaserne jeg.

Jeg tar det et skritt videre og fyller kjelleren min med dem. Unn deg en fjaser - med ketchup!

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:21   #17
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Siden du har vært medlem i, tja, noen dager, hvor mange av trådene legger du til grunnlag for denne refleksjonen?

på Sitron

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-08, 12:22   #18
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det er for mye fjas. Det er riktignok noen tråder som utarter seg og fjaset er da enten med på å opprettholde eller drepe min interesse for tråden. Det henger som regel med fjasekompetansen og -stilen til individene som bidrar.

Gammel 16-04-08, 12:24   #19
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fjasing er greit nok, men vi kunne godt prøve å holde det inne på skravleforumet

Gammel 16-04-08, 12:28   #20
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Fjasing er greit nok, men vi kunne godt prøve å holde det inne på skravleforumet

Noe så uhorvelig kjedelig.
Da ville det ikke være FP slik jeg er glad i FP.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
fjas

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:44.