|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...... med å fordele formuen sin til veldedige organisasjoner som hjelper fattige i Europa, Afrika og Amerika, får jeg 2,6 millioner dollar.
Storemor 1998 ![]() Lillemor 2003 ![]() Sist redigert av Ariel : 02-04-08 kl 22:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis...Carolin fikk et slikt brev en gang, hvor hun sendte mail tilbake og fikk noen morsomme svar.
![]() |
#3 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis...Ja, dette er så godt som penger på bok!!
![]() |
#4 |
Queen of intentions...
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis...Kanskje det er det jeg burde gjøre? Svare?
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis...Høres så flott ut, synes dette tilbudet er noe du bør hoppe på med en gang, for så å dele dine millioner med oss som støttet deg hele veien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Queen of intentions...
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Skrev på engelsk da.
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Bare pass på å ikke oppgi NOE av personlige opplysninger. Telefon, adresse og sånt som står i mailsignatur må fjernes.
![]() |
![]() |
#13 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Skriv at du bare har kontanter å bidra med, hvordan det vil stille seg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Queen of intentions...
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Jeg sendte svar fra hotmailen, etter å ha endret litt der. Navnet mitt endret jeg feks til Troll Mor.
![]() |
#15 |
Come what may...
|
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Se her, ser ut som nesten det samme. Utenom forskjellige navn ol.
![]() |
#16 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Stakkars, triste, desperate dame.
![]() |
#17 |
Come what may...
|
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Og her..
![]() |
#18 |
Queen of intentions...
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Hva svarer jeg videre da?
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ...Ja vet du, noen er bare SÅ snille!! Jeg også har fått tilbud, bare sånn i løse luften, om ikke jeg kunne tenke meg å arve en vilt fremmed mann i USA, som ikke hadde noen arvinger. Bra svinheldig da altså!! |
![]() |
![]() |
#20 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Om jeg hjelper Mrs. Yolanda Mcdavis ..."Hun" vil jo ha hjelp til å få delt ut penger til veldedige organisasjoner, så hva om man sender kontonummeret til Røde Kors, Amnesty, Kreftforeningen etc? Kan jo sende det internasjonale for sikkerhets skyld?
![]() |
|
|