|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Whatever, never mind
|
![]() Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?Babyklær og sesongklær skal lagres i boden. Denne boden er inne og temperaturen der inne er avhengig av temperaturen ute. Det er kun et lite vindu der som leder rett ut i bakhagen, så det slipper ikke inn noe sol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Come what may...
|
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?Satt og tenkte på akurrat det samme tidligere idag. Siden vi har stort utebod. Jeg tenkte om det kommer mus, så er det kanskje vanskeligere for dem å tygge seg gjennom plastkassen`?
![]() |
#3 |
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?Vi har musefritt loft, og der lagres klærne i pappesker. Har fungert bra de siste 13 årene
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?Jeg har pakket litt i begge typer kasse. Så får tiden vise hva som var best
![]() |
#5 |
Leser
|
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?Vi lagrer i plast. Jeg vil tro at papp og stoff er like bra, men hvis det er det minste fare for fukt, ville jeg tatt plast. Våre er i en kjellerbod, så jeg vil ikke lagre i papp.
![]() |
#7 |
Optimist
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() |
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?
![]() |
#8 |
Unik
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?*abbonnere* |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?
![]() |
#11 |
Undrende
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?Disse så jeg faktisk i en butikk i Stavanger idag og tenkte at det måtte være midt i blinken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
pappa
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?Jeg mener valget av lagringsobjekt avhenger av hvor lagringen skal finne sted. Dersom lagringen skjer i et tørt og oppvarmet rom kan alt benyttes, men dersom lagringen skjer i et kjølig og/eller fuktig rom bør plast evt. vanntett objekt benyttes -- både for å unngå fuktskader og møll (som spiser ull).
![]() |
|
|