Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-08, 20:30   #1
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?

Babyklær og sesongklær skal lagres i boden. Denne boden er inne og temperaturen der inne er avhengig av temperaturen ute. Det er kun et lite vindu der som leder rett ut i bakhagen, så det slipper ikke inn noe sol.

Hva er best for klærne å bli lagret i?

Plastkasse som f.eks. denne?

Pappeske?

Kleseske av stoff?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 20:33   #2
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lagre klær i plastkasse, papp- eller stoffeske?

Satt og tenkte på akurrat det samme tidligere idag. Siden vi har stort utebod. Jeg tenkte om det kommer mus, så er det kanskje vanskeligere for dem å tygge seg gjennom plastkassen`?

Gammel 20-04-08, 21:20   #3
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Vi har musefritt loft, og der lagres klærne i pappesker. Har fungert bra de siste 13 årene .

Gammel 20-04-08, 22:15   #4
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har pakket litt i begge typer kasse. Så får tiden vise hva som var best Klærne lagres for tiden på garasjeloftet.

Gammel 20-04-08, 22:16   #5
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi lagrer i plast. Jeg vil tro at papp og stoff er like bra, men hvis det er det minste fare for fukt, ville jeg tatt plast. Våre er i en kjellerbod, så jeg vil ikke lagre i papp.

Gammel 20-04-08, 22:18   #6
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg lagrer klær i disse fra IKEA. Dimpa. Rommer utrolig mye

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-08, 22:28   #7
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg lagrer i noe lignende som denne bare at den er fra Kid

Gammel 20-04-08, 22:44   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

*abbonnere*
Lurer på det samme, skal legre klær i en kjellerbod i en blokk, og har kjøpt plastesker og pakket i plastposer i tillegg. Håper det holder.

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 09:29   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Slike har vi også. Men det duger ikke i boden vår. Alt får så mye bodlukt.

:har poser med babyklær stablet på kontoret:

Gammel 21-04-08, 11:24   #10
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Eg har skaffa ein haug med desse. Det vart plass til massevis av kle i kvar pose, og når lufta vart sugd ut, tok posen minimalt med plass. Vi har ei innebod i kjellaren, og der ligg posane godt i stablar.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-08, 21:38   #11
Stavangerjentå
Undrende

Stavangerjentå sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Stavangerjentå er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olvina, her.

Eg har skaffa ein haug med desse. Det vart plass til massevis av kle i kvar pose, og når lufta vart sugd ut, tok posen minimalt med plass. Vi har ei innebod i kjellaren, og der ligg posane godt i stablar.

Disse så jeg faktisk i en butikk i Stavanger idag og tenkte at det måtte være midt i blinken.

Stavangerjentå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 20:17   #12
Hulemannen
pappa

Hulemannen sin avatar

Hvor: Oslo
Hulemannen er litt kul
Standard

Jeg mener valget av lagringsobjekt avhenger av hvor lagringen skal finne sted. Dersom lagringen skjer i et tørt og oppvarmet rom kan alt benyttes, men dersom lagringen skjer i et kjølig og/eller fuktig rom bør plast evt. vanntett objekt benyttes -- både for å unngå fuktskader og møll (som spiser ull).

Vi har selv valgt plastkassene fra IKEA når vi lagrer klærne våre på tørkeloftet her vi bor, og vi er fornøyd så langt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:22.