Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ungdommer dyttet en eldre dame i grøfta i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 21:25   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ungdommer dyttet en eldre dame i grøfta i dag

Satt på legesentret i dag da en nabo av oss kommer inn med ei eldre dame som holder seg for nakken og gråter før hun går rett inn til legen. Jeg viste ikke da hva som hadde skjedd, men da mannen kommer hjem så forteller han at det var 4 ungdommer som hadde flydd på en annen ung gutt utenfor der han jobber i dag, En eldre dame hadde da gått bort til dem og ble da dyttet ut i grøfta av disse ungdommene.
Ei som jobber på sentret ringer politiet, og så varsler hun mannen min om at det ligger ei dame i grøfta som trenger hjelp. da han kommer ut så kom politiet og ungdommene forsvant. Mannen min så ikke hvem guttene var, men de var i alderen 15-16 år.
Men i følge hun som ringte politiet så var det mange som hadde stått å sett på at de slo denne gutten, men det var da den eldre damen som gikk bort til dem for å få de til å slutte. hun var vel 70 år + i allefall. Ei modig dame da alle de andre der bare sto å så på.

Gammel 30-04-08, 21:47   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ungdommer dyttet en eldre dame i grøfta i dag

Uff og uff. Jeg føler meg så avmektig når jeg hører om ungdommer som mangler essensielle sperrer og empati og evne til å tenke konsekvenser. Det er bare skikkelig, skikkelig leit at noe slikt kan skje.

Gammel 30-04-08, 21:59   #3
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Helt forferdelig. Jeg blir skikkelig trist av å høre om slike ting.

Gammel 30-04-08, 22:04   #4
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Helt forferdelig. Jeg blir skikkelig trist av å høre om slike ting.

Ja gutten min på 8 år sa han fikk tårer i øynene av å tenke på damen, han var på legesentret da hun kom inn dit. han lurer veldig på hvordan det gikk med henne.

Gammel 30-04-08, 22:07   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er tragisk at noen ungdommer er slik mot hverandre. Det er tragisk at noen ungdommer er slik mot eldre mennesker. Og det er pokker meg tragisk at vi er kommet så langt her i samfunnet at den eneste som våger gripe inn i en konflikt mellom unge mennesker er en dame på 70.

Jeg håper inderlig det går bra med dama.

Gammel 30-04-08, 22:42   #6
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og det er pokker meg tragisk at vi er kommet så langt her i samfunnet at den eneste som våger gripe inn i en konflikt mellom unge mennesker er en dame på 70.

Ja det er tragisk at ingen reagerte, det sto faktisk mange voksne sterke menn å så på hva som skjedde.

Gammel 30-04-08, 22:45   #7
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Ja det er tragisk at ingen reagerte, det sto faktisk mange voksne sterke menn å så på hva som skjedde.

Dette må være ansvarsfraskrivelse som skjer når man er i grupper. Den gamle damen skulle ha pekt på noen av dem direkte og bedt dem om å stoppe det som skjedde.

Gammel 30-04-08, 22:52   #8
IdaM
Aktiv

Medlem siden: Feb 2008
IdaM har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvor går det galt, spør nå jeg.... I barnehagen til snuppa har det vært en gjeng og skrevet div ukvemsord ute på veggene, inne i en gapahuk som står på området, og rundt omkring ellers. De har også revet ned lavvoen som er bygd opp på et av tur-målene barnehagen har i nærheten. Hva er det som skjer når de gjør slike ting? De har ikke det jeg vet, gått til angrep på eldre damer, men allikevel...

Gammel 30-04-08, 22:53   #9
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Det er helt utrolig at de kan finne på å dytte en eldre dame i grøfta. Utrolig respektløst.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:03   #10
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Det er tragisk at noen ungdommer er slik mot hverandre. Det er tragisk at noen ungdommer er slik mot eldre mennesker. Og det er pokker meg tragisk at vi er kommet så langt her i samfunnet at den eneste som våger gripe inn i en konflikt mellom unge mennesker er en dame på 70.

Så enig,så enig. Skremmende utvikling at det kun er en gammel dame som tørr å gripe inn. Det er urovekkende.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 23:04   #11
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

En skremmende utvikling. Jeg håper at det går bra med gamle damen.

Gammel 30-04-08, 23:08   #12
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Stakkars dame, jeg håper hun ikke får noen men etter dette.

Gammel 30-04-08, 23:11   #13
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Modig gammel dame, det står det respekt av.
håper det går bra med henne og at noen finner de guttene så de kan få sin straff

Gammel 01-05-08, 00:22   #14
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var en tøff dame! Jeg håper hun slipper fra fallet uten varige mén.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 01:59   #15
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Ja, fy!!!

...og for noen drittunger!

Gammel 01-05-08, 17:56   #16
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Signerer denne.

Gammel 01-05-08, 19:38   #17
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Helt enig!!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 19:54   #18
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Dette var triste greier. Stakkar dame. For en verden vi bor i. Men som en voksen dame sa til meg en gang, Det er ikke barna/ungdommen sin feil, det er de voksne sin feil.
Tenker man nøye igjennom de ordene så kan det sikkert være masse sant i de ordene. For eks. Fri oppdagelse som mange praktiserer. Er det en lærer som prøver å irettesette elever, så er det garantert at foreldre er tvert på tråden. Men sorry vi må nok som foreldre ta ansvar for at barn oppfører seg på denne måten. Den eldre dama er av god gammel skole, hun gjorde det som forventes av en voksen. Nemmelig å ta ansvar.
Håper at det gikk bra med den gamle dama. Og en verbal blomster til henne.

Gammel 01-05-08, 20:26   #19
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Uff stakkas stakkas damen!

Gammel 01-05-08, 21:20   #20
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Håper det gikk bra med damen og det er en trist utvikling i samfunnet med at ingen griper inn foruten en gammel dame.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48.