Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ungdommer dyttet en eldre dame i grøfta i dag

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 21:25   #1
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Ungdommer dyttet en eldre dame i grøfta i dag

Satt på legesentret i dag da en nabo av oss kommer inn med ei eldre dame som holder seg for nakken og gråter før hun går rett inn til legen. Jeg viste ikke da hva som hadde skjedd, men da mannen kommer hjem så forteller han at det var 4 ungdommer som hadde flydd på en annen ung gutt utenfor der han jobber i dag, En eldre dame hadde da gått bort til dem og ble da dyttet ut i grøfta av disse ungdommene.
Ei som jobber på sentret ringer politiet, og så varsler hun mannen min om at det ligger ei dame i grøfta som trenger hjelp. da han kommer ut så kom politiet og ungdommene forsvant. Mannen min så ikke hvem guttene var, men de var i alderen 15-16 år.
Men i følge hun som ringte politiet så var det mange som hadde stått å sett på at de slo denne gutten, men det var da den eldre damen som gikk bort til dem for å få de til å slutte. hun var vel 70 år + i allefall. Ei modig dame da alle de andre der bare sto å så på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:05.