Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Russesutring

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 20:25   #1
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Russesutring

OK, jeg skjønner at jeg begynner å bli gammel når jeg har kommet så langt at jeg nesten tillater meg å hate russen.

Jeg bor sånn til at de helsikes russebussene stanser 10 meter fra soverommene våre når de stakkars fremtidshåpene må pisse og spy. Da kan de selvfølgelig ikke tillate seg å skru av den hersens musikken som selvsagt bare er en repeterende, høy, irriterende bass i minimum 13 minutter.

Har blitt vekket HVER natt siden forrige fredag, og i natt er det jo den tradisjonelle "natt-til-1-mai-festen". :gruersegtilnokennatt:

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 20:31   #2
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

Sv: Russesutring

sitt på lur med vanngevær så sprer nok ryktet seg fort så stopper de en annen plass

Gammel 30-04-08, 20:34   #3
Kaktus
St(r)ikkeplante

Kaktus sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av tvillingmamma83, her.

sitt på lur med vanngevær så sprer nok ryktet seg fort så stopper de en annen plass

Eller så hevner de seg desto mer.

Syntes forøvrig det sto russestring. Det kunne jo vært en spennende diskusjon.

Gammel 30-04-08, 20:40   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:sutrer med Anda:

:sur og gammel(TM):

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 20:50   #5
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

I natt gruer jeg meg litt på grunn russefeiringen også, Men ikke for å bli vekt av russen, for jeg får sikkert ikke sove i natt siden dattera er svart russ i år og de er utpå i natt. sovner ikke før hun er hjemme. Hun er ikke 18 enda (blir i august) men mange i klassen hennes er 18 eller mer, så det er ikke noe problem å få tak i alkohol eller. så dette blir nok en lang natt for meg.

Sist redigert av Mor til 4 : 30-04-08 kl 20:57.
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:10   #6
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Niesa mi er russ i år. (hun er snill-russ!)

I dag kom jentene med russebilen opp hit og jeg hjalp de litt med å skrive på noe reklame på den. Da kom det to guttunger jeg aldri har sett før. (kjenner de fleste i gata her), og spurte først om russekort. Det fikk de og niesa mi snakket litt med dem. Plutselig dro den ene gutten fram en sånn boks med klissete lange tråd-greier i og spraya på henne. Hun ba han slutte og han ble ufyselig frekk i kjeften og sa masse greier til henne.. Hallo?

Forsvarer ikke russens oppførsel her, men håper bare ikke mine unger gjør sånn. Kunne jo vært en slem-russ istedenfor en snill en han kødda med.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:38   #7
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Gruer meg og veldig til i natt. Det er så mye bråk og styr med den der hersens russen.
Her om dagen ble gubben OG vofsen egget fra en russebil i fart. Det var ikke gøy å få hjem hysterisk vofs full av egg!
Hater russen, har alltid gjort det og kommer alltid til å gjøre det! *sur, grinete og snerpete*

Gammel 30-04-08, 21:46   #8
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror de fleste russene er snille og greie. men det er jo alltids noen som ødelegger så de får et dårlig rykte på seg.

Gammel 30-04-08, 21:49   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Russesutring

Jeg er nok også gammel ja, men i år som i fjor har det ikke vært noe bråk her.
Det kan jo ha noe å gjøre med at politiet i fjor tok fra dem anleggene om de spilte høyt midt i byen på natten.
*Liker å bo sentralt*

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:51   #10
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Musikken er virkelig ikke så ille i år, bortsett fra når de åpner dørene. Men til gjengjeld er det en ny trend i år, nemlig fløyting. :so 1991:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:55   #11
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Her jeg bor er vi ikke plaga av russen. De holder til ei mil unna og vi kan sove søtt om nettene. Ser knapt en russ før jeg ser russetoget 17. mai

Gammel 30-04-08, 22:14   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En ting er at russen vekker meg... Men pokker ta - det er mindre gøy når ungene våkner av ståket deres.

Gammel 30-04-08, 22:21   #13
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå våknet minnene om studenthybelen som lå altfor tett på Marinen i Trondheim.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:26   #14
Blush
Aktiv

Blush sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blush er litt kul
Standard

Heia russen - ha det moro - dere vokser fort nok opp og blir etablerte russesutrere

18 år siden... uææææ.. Nekter å være kjip for det. "Vi" VAR ikke bedre. Faktisk tror jeg det er småungene som har blitt slemmere mot russen.

Gammel 30-04-08, 23:15   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Det er en god grunn til at jeg koser meg i campingvogna akkurat nå.
Jeg føler med dere.

Gammel 01-05-08, 04:02   #16
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

I natt gruer jeg meg litt på grunn russefeiringen også, Men ikke for å bli vekt av russen, for jeg får sikkert ikke sove i natt siden dattera er svart russ i år og de er utpå i natt. sovner ikke før hun er hjemme. Hun er ikke 18 enda (blir i august) men mange i klassen hennes er 18 eller mer, så det er ikke noe problem å få tak i alkohol eller. så dette blir nok en lang natt for meg.

Ja nå kan jeg gå å legge meg hun er hjemme igjen og ikke noe full. Hadde trodd jeg skulle bli sittende oppe mye lenger.

Gammel 01-05-08, 08:30   #17
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror også småungene som plager russen kan være mer ufyselige enn dem. Men musikken kunne de godt ha dempa. Jeg bor sånn at jeg hører lydene fra hele byen, og i natt har det vært høy musikk, ja.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:03   #18
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Nå våknet minnene om studenthybelen som lå altfor tett på Marinen i Trondheim.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:52   #19
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Musikken er virkelig ikke så ille i år, bortsett fra når de åpner dørene. Men til gjengjeld er det en ny trend i år, nemlig fløyting. :so 1991:

Hæ? Fløyter har de vel alltid hatt? lystrer:

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 11:22   #20
tutta
Passiv

Standard

Jeg har også party på soverommet i hele russetiden. Men for meg så er det helt greit. Jeg har vært russ jeg også og RUSSET veldig. Må innrømme noen ganger tenker jeg : "åh,den sangen var kul".
Det er en gang i året og det overlever jeg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.