|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: stavanger
![]() |
![]() Lar dere barna se på tv?Jeg har en liten en på 4 mnd og av og til har eg for eksempel bare å støvsuge ett rom eller to, så da legger eg han litt foran tven så er han fornøyd till eg er ferdig. Hva gjør dere lar dere de grine til du er ferdig eller legger du fra deg støvsugeren og begynner på det igjenn senere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Sitronen, da! Må ikke skremme folk på den måten. Sist redigert av Kneazle : 26-04-08 kl 19:12. Årsak: Oppdaget at det var flere spørsmål |
![]() |
![]() |
#4 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Hva er spørsmålet?
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Jeg lot ikke guttungen få se på tv da han var spedbarn. Hvorfor husker jeg ikke, men jeg hadde veldig mange rare prinsipper som nybakt mor. Tv-titting i et par minutter er nok helt ok. Jeg hadde imidlertid ikke latt en fire måneder gammel baby ligge og gråte for seg selv.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Hva med å henge opp interessante leker til ham istedet? Jeg ville ikke latt en så liten baby se på tv. Og heller ikke latt ham gråte til jeg var ferdig emd å støvsuge. Enten hadde jeg avsluttet støvsugingen, eller tatt ham på armen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Mine lå i grinda med babygym over seg og de storkoste seg der.
![]() |
#10 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Eg lot aldri lille A ligge og grine. Då tok eg han opp med ein gong. Eg har inga tru på å "herde" dei. Når spedbarn søker kontakt og kommuniserer at dei treng omsorg synest eg det er feil å ikkje gje dei det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
By the Sea
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Min eldste var superfascinert av vaskemaskinen da han var liten. Satte på en vask og plasserte han i vippestolen foran maskina - så var han fornøyd og underhodt når jeg tok en dusj. Vet ikke om det hadde vært så veldig annerledes å plassere han foran TV.
![]() |
#13 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Hva med å kjøpe et bæresjal eller en bæresele, så kan han være med å støvsuge. Eller sende han ut på trilletur med pappaen eller besteforeldre mens du får gjort det du skal.
![]() |
#14 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?
Da vil man jo heller nyte freden, spise, sove, surfe på nett.
![]() |
#15 |
Øyboer
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Jeg synes ikke noen minutter foran tv gjør noe som helst i løpet av en dag. Men setter helst på baby einstein DVD eller playhouse disney på tv, sånn at jeg vet det ikke er vold der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
-
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Det burde da være unødvendig med TV for å passivisere så små barn: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Etylbarbital
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Vi brukte aktivt TV for å fixe skjev nakke. Det var det eneste som fenget interessen hans lenge nok - vi la ham bare ned foran TV-en slik at han måtte vri hodet motsatt vei av yndlingssiden. Voilá - hodet ble normalt igjen i rekordfart.
![]() |
#18 |
Skrekkøgle
|
![]() Sv: Lar dere barna se på tv?Brukte bare bæresjal.
![]() |
#19 |
Absolut ateist
|
Ja, selvsagt, sånn generelt sett. Men noen hyler "hele" tiden. Av og til så må man legge dem ned for å gjøre ting. Selv om også jeg har sittet på dritaren med unge på fanget.
![]() |
#20 |
Dukkar plutseleg opp ...
Eg kunne faktisk ikkje dusje før mannen kom heim frå jobb, eg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|