Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Konfirmasjonskort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-08, 08:56   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Konfirmasjonskort

Hva skriver dere på det? Et dikt eller et visdomsord? Eller er det vanlig med gode gamle; Velkommen inn i de voksnes rekker..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:34   #2
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Konfirmasjonskort

Jeg har vekslet mellom dikt og visdomsord, men husker i farten ingen av dem. Velkommen i de voksnes rekker, har jeg ikke brukt.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 10:39   #3
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Voksnes rekker? Når de er 15?

Jeg pleier å skriver noe slikt som : Gratulerer med konfirmasjonsdagen. Alt godt i fremtiden ønsker fra.....

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 11:28   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Hva jeg skriver i et konfirmasjonskort, kommer litt an på hvor godt jeg kjenner konfirmanten.

Gammel 01-05-08, 11:52   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Velkommen inn i de voksnes rekker, snart er det du som lasset trekker" sto det (ferdigtrykt) i 80% av de konfirmasjonskortene jeg fikk.

Jeg pleier å skrive til lykke med dagen og fremtiden osv., ikke noe om lass som skal trekkes.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 22:19   #6
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

For mange år siden fikk jeg disse ordene av et familiemedlem, og nå har jeg skrevet dem ned til et familiemedlem som konfirmeres nå til helga. Hun går på internasjonal skole så det passet å ta det på engelsk.

” Thinking of you ”

is a way of saying lots of things.

It can be a warm “hello”

Or a wish for every happiness.

It can be a way of saying

How much someone cares.

and it can even

tell people they’re special…

very special.

Thinking of you.

Gammel 01-05-08, 22:23   #7
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Pleier vel å skrive : Hjertelig til lykke med dagen og fremtiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:30.