Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem skal gå i 1. mai-tog i morgen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-08, 19:47   #1
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Hvem skal gå i 1. mai-tog i morgen?

Merk spørsmålet, jeg er ikke så interessert i å høre om alle de som ikke skal gå.
I hvilken by skal dere gå? Og under hvilken parole? Jeg tenker på å ta turen til Oslo om noen venner også skal gå, parole ikke bestemt.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 19:50   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem skal gå i 1. mai-tog i morgen?

Jeg er med i arr.komiteen, så jeg blir vel løpende heseblesende etter toget, kan jeg tenke meg.

Gammel 30-04-08, 19:54   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle gått om jeg ikke var syk. Palestina-parole.

Gammel 30-04-08, 19:55   #4
Maiken38
Optimist

Maiken38 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Skal være hjemme. Håper influensaen gir seg. Men til lykke med 1. mai. Spesielt til dere som er flinke til å gå i tog.

Gammel 30-04-08, 20:14   #5
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Vi skal gå. Selvsagt.

Har ikke helt bestemt meg for parole enda. Det er nå ofte de samme som går igjen år etter år, og de er ganske generelle. Mulig jeg går under Bevar Saltstraumen (husker ikke nøyaktig ordlyd). Den er i hvert fall lokal og aktuell.

Gammel 30-04-08, 20:15   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så klart jeg skal i tog! Vi skal gå i Oslo, alle fire. Storesøster gleder seg stort og satt og sang på Internasjonalen i bilen på veien hjem. Har ikke bestemt oss for parole, vi ender ofte opp sammen med en av organisasjonene vi er medlemmer av i stedet for bak en hovedparole.

Gammel 30-04-08, 20:21   #7
hadi
Fullverdig medlem

Medlem siden: Oct 2006
hadi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg skal gå, i en by på Sørlandet, sammen med mann og barn.
Regner med å gå langt foran med et flagg siden jeg er med i komitéen.
Hvis ikke jeg trengs som flaggbærer, avgjør jeg nok der og da hvilken parole jeg ender opp under.

hadi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:56   #8
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Tror jeg skal gå sammen med sambo, han skal ihvertfall gå, jeg blir med hvis ikke ryggen slår seg vrang.

Det blir i så fall første gang jeg går i 1. mai-tog.

Dette året er første året jeg kan huske at jeg synes det er viktig også, har skjønt litt poenget med det nå, og jeg er stolt over det! Viktig å markere arbeidernes rettigheter, kjempe for de som sitter nederst ve bordet (meg selv inkludert, siden jeg er fattig) og markere arbeidernes rettigheter, samt være ei vaktbikkje for de som har makta. Dette kjenner jeg betyr mest 1. mai for meg.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 21:58   #9
MsM
Har fått nytt nick

MsM sin avatar

Hvor: Nittedal
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Vi skal gå i Nittedal. hele familien

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-08, 22:37   #10
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Vi har ikke helt bestemt oss ennå. Vi bruker å gå hvert år, men i år har vi et lass stein ute på gårdsplassen som skal gjøres noe med... Tanken på å ikke gå føles litt ulovlig, og jeg tror jeg kommer til å få dårlig samvittighet og en følelse av å skulke dersom det blir muring istedenfor tog.

Dersom vi går, tipper jeg vi ender opp sammen med Utdanningsforbundet. Der har vi vært trofaste noen år. Vi går i Trondheim.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 01:56   #11
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å spille i 1. mai toget .

Gammel 01-05-08, 10:35   #12
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg er på vei nå! Og det blir gullungens første 1. maitog!

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-08, 12:13   #13
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal enten stå på sidelinjen og heie, eller så går vi med min fagforening. Hvis det ikke regner.

Gammel 01-05-08, 15:46   #14
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Jeg er på vei nå! Og det blir gullungens første 1. maitog!

Jeg så deg... og nikket, for du var jo et kjent ansikt, fra bloggen din. Det er så skrekkelig mange kjente ansikter i 1. maitoget, fra ymse organisasjoner jeg har vært innom de siste 17 åra, og jeg nikker og hilser i øst og vest. Og da også til deg!

Gammel 01-05-08, 17:18   #15
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gikk under parolen for fritt Palestina.

Gammel 01-05-08, 17:49   #16
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Vi gikk i tog i Oslo i dag, hele hurven med unntak av eldste.
Vi gikk sammen med de i foreninga mannen min sitter i styret for og ikke under noen bestemt parole. Mannen min gikk med Gi Visnunu (husker ikke helt navnet jeg da ) Asyl. Hadde vel hatt en slik selv hadde ikke vært for at jeg hadde nok med å den å holde veske og minsten.

Gammel 01-05-08, 18:08   #17
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Vi var med på frokost, men toget gikk selvsagt i den tiden på dagen at litjtausa sover og lille skatt spiser.

Gammel 01-05-08, 19:20   #18
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg så deg... og nikket, for du var jo et kjent ansikt, fra bloggen din. Det er så skrekkelig mange kjente ansikter i 1. maitoget, fra ymse organisasjoner jeg har vært innom de siste 17 åra, og jeg nikker og hilser i øst og vest. Og da også til deg!

Nei, gjorde du! Hilste jeg tilbake da? Jeg håper det, men kan i så fall ikke huske det, for det er virkelig mange kjente fjes på Youngstorget denne dagen.

Ulrikke likte å mingle på torget, men ble nokså gretten da vi begynte å gå, og måtte bestikkes med Mariekjeks gjennom hele toget.

Gammel 01-05-08, 19:21   #19
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Gikk under parolen for fritt Palestina.

Der gikk vi også!

Gammel 02-05-08, 01:11   #20
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg gikk litt sammen med togkonduktørforeningen (ikke spør) og litt sammen med Utdanningsforbundet under "Kvalitet koster- Øk lærerlønna nå"

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:34.