Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Balkongparasoll

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-08, 22:14   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Balkongparasoll

Kan noen hjelpe meg å finne ut av om det finnes OK balkongparasoller å få tak i noe sted? Jeg prøvde å google "balkongparasoll", og fikk opp nesten bare svenske sider. Og det jeg fant av norske sider hadde bare sånne giga-terasse-parasoller. Det er slike som de svenske jeg er på utkikk etter: ca 140 cm i diameter, og med feste til balkongrekkverket (om det passer til mitt rekkverk er nå en annen sak, da). Jeg ser på ikea.no at de har noen, men de var litt for stripete og glorete for min smak.
Saken er den, at i vårt borettslag er det kun tillatt med stygge grå markiser som kræsjer totalt med både byggestil og fargene på huset. Halve balkongen er overbygd med ganske lavt under taket, så en stå-parasoll er utelukket. Er redd vi må krype til korset ang. markise, men vil gjerne prøve om det funker med parasoll først!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-08, 00:07   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Balkongparasoll

Bohus har hatt fine ensfargede parasoller i den størrelsen.

Gammel 06-05-08, 00:48   #3
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Balkongparasoll

Clas Ohlsson? Litt usikker på størrelsene de har der, men...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:46.