|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Verdivurdering. Bør jeg "pynte i heimen"?På torsdag kommer det megler for å gjøre en verdivurdering av huset vårt. Dette pga bank og lån, og ikke fordi vi skal selge. Selvfølgelig ønsker vi en høyest mulig pris i vurderingen. Bør jeg rydde og vaske huset skikkelig, eller ser de ikke på sånt? Innbiller meg at det hjelper med et godt førsteinntrykk av at dette er en pent hjem.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Verdivurdering. Bør jeg "pynte i heimen"?Helt klart en fordel at det ser skikkelig ut vel? Jeg ville rydde vekk rusk og rask, og hatt det rimelig strøkent. Førsteinntrykket teller en del vil jeg tro. |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Verdivurdering. Bør jeg "pynte i heimen"?Jeg vil nok tro at et ryddig og rent hjem gir bedre pris. Meglere er lette å påvirke.
![]() |
#5 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Verdivurdering. Bør jeg "pynte i heimen"?Jeg tror absolutt det teller, og er med på å gi et bedre inntrykk av boligen. Jeg la ganske mye jobb i å gjøre huset presentabelt før verdivurdering, megleren likte stilen, og vi ble veldig fornøyd med taksten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Verdivurdering. Bør jeg "pynte i heimen"?Jeg har hatt 3 meglere her nå, og det har vært ryddig og rent, men jeg har ikke fjernet noen møbler eller pyntegjenstander. Jeg vil tro det har noe å si ifht det inntrykket de får av leiligheten/huset.
![]() |
|
|