|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Bokklubber for voksneEr du medlem i bokklubb? i såfall hvilken? og er du fornøyd med tilbudene du får derifra? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Glad
|
![]() Sv: Bokklubber for voksneJeg har vel vært medlem av det meste av bokklubber som fins i Norge. Jeg er stort sett fornøyd, bortsett fra at nå er jeg lei av å avbestille. Ønsker meg en bokklubb der man slipper å avbestille, og ikke trenger å sende bøker i retur/putte støvsamlere i bokhylla.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Bokklubber for voksnehe he..ja det hadde vert rene drømme-bokklubben det! den kommer nok aldri... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubber for voksne
Det heter nettbutikker?
![]() |
#5 |
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bokklubber for voksneLibris' Bokliv, kanskje? http://www.libris.no//index.php?p=display.bokliv |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Bokklubber for voksneJeg er medlem av Bokklubben Nye Bøker og er fornøyd fordi de dekker det jeg ønsker ved å være medlem av en bokklubb - nemlig å følge bittelitt med på hvilke nye bøker som kommer.
![]() |
|
|