Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-05-08, 21:26   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...

.....

Sist redigert av Myrsnipa : 29-02-12 kl 09:46.
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:06   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag..

Jeg tror helt sikkert at pappaen skjønte at det passet litt dårlig siden dere allerede hadde en del besøk. Og det hadde jo passet like dårlig uansett hvilken nasjon pappen var fra. Du kan jo kanskje invitere de på besøk en dag snart når det passer bedre?

Gammel 07-05-08, 22:12   #3
Lotte
Aktiv

Lotte sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Lotte er litt kul
Standard

Inviter de inn en dag det passer for dere. Tror ikke det blir oppfattet ille jeg. Det er ekkelt å ikke være sikker på om det ble forstått riktig.

Lotte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 22:13   #4
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Jeg tror helt sikkert at pappaen skjønte at det passet litt dårlig siden dere allerede hadde en del besøk. Og det hadde jo passet like dårlig uansett hvilken nasjon pappen var fra. Du kan jo kanskje invitere de på besøk en dag snart når det passer bedre?

enig med shg jeg

Gammel 07-05-08, 22:49   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...

Dette kan jo umulig oppfattes som rasistisk. Hvis faren til den andre gutten hadde fått være med, men ikke den irakiske faren, så ville han nok begynt å lure, men dette var ikke tilfelle i dag. Dette har de sikkert stor forståelse for.

Gammel 07-05-08, 23:01   #6
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Den der kan vel ikke tolkes som rasistisk vel....

Gammel 07-05-08, 23:06   #7
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ikke tenkt i rasistiske baner i det hele tatt. Men pappaen sto jo der, hva slags reaksjon fikk du?

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 23:10   #8
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Hadde du vært rasistisk hadde du ikke latt gutten få komme inn heller vil jeg tro.

Gammel 07-05-08, 23:21   #9
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Det kan vel aldri oppfattes rasistisk. Du ba jo gutten inn og han var litt for sjenert. Ingen ting og være redd for

*edit* og Mams har selvfølgelig helt rett.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-08, 23:26   #10
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk folkens. Jeg har igrunnen null erfaring i å omgås ikke-etnisk-norske og vekter mine ord.

Faren bare smilte, så jeg håper det gikk bra.

Gammel 07-05-08, 23:30   #11
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Jeg regner med at far er klar over at sønnen er litt sjenert, og at dette kanskje ikke var første gang dette skjedde......

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-08, 20:40   #12
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Må bare fnise litt jeg da. Helt utrolig at man kan bli så usikker bare for pappaen er i fra et annet land!

Gammel 08-05-08, 20:43   #13
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Må bare fnise litt jeg da. Helt utrolig at man kan bli så usikker bare for pappaen er i fra et annet land!

Han er den første ikke-etniske nordmannen jeg har snakket med i privat sammenheng tror jeg. I hele mitt liv.

Gammel 08-05-08, 20:46   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jøss, da var det jammen på tide! Forresten hvor langt inn i landet bor du egentlig?

Gammel 08-05-08, 20:51   #15
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jøss, da var det jammen på tide! Forresten hvor langt inn i landet bor du egentlig?

Ved kysten tenk.

Og jeg går ikke og sjekker opp utlendinger på Rema for å få meg alibivenner.

Gammel 08-05-08, 21:06   #16
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Standard

Neste gang du er på Rema og ser noen så får du gå bort og spør om h*n vil være vennen din!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:46.