|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ........
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill Sist redigert av Myrsnipa : 29-02-12 kl 09:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag..Jeg tror helt sikkert at pappaen skjønte at det passet litt dårlig siden dere allerede hadde en del besøk. Og det hadde jo passet like dårlig uansett hvilken nasjon pappen var fra. Du kan jo kanskje invitere de på besøk en dag snart når det passer bedre?
![]() |
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag..Inviter de inn en dag det passer for dere. Tror ikke det blir oppfattet ille jeg. Det er ekkelt å ikke være sikker på om det ble forstått riktig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trenger lading
|
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag..
enig med shg jeg
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...Dette kan jo umulig oppfattes som rasistisk. Hvis faren til den andre gutten hadde fått være med, men ikke den irakiske faren, så ville han nok begynt å lure, men dette var ikke tilfelle i dag. Dette har de sikkert stor forståelse for.
![]() |
![]() |
#7 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...Jeg hadde ikke tenkt i rasistiske baner i det hele tatt. Men pappaen sto jo der, hva slags reaksjon fikk du?
![]() |
#8 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...Hadde du vært rasistisk hadde du ikke latt gutten få komme inn heller vil jeg tro.
![]() |
#9 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...Det kan vel aldri oppfattes rasistisk. Du ba jo gutten inn og han var litt for sjenert. Ingen ting og være redd for |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...Takk folkens. Jeg har igrunnen null erfaring i å omgås ikke-etnisk-norske og vekter mine ord.
![]() |
#12 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...Må bare fnise litt jeg da. Helt utrolig at man kan bli så usikker bare for pappaen er i fra et annet land!
![]() |
#13 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...
Han er den første ikke-etniske nordmannen jeg har snakket med i privat sammenheng tror jeg. I hele mitt liv.
![]() |
#14 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...Jøss, da var det jammen på tide! Forresten hvor langt inn i landet bor du egentlig?
![]() |
#15 |
Pen. Så det så.
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...
Ved kysten tenk.
![]() |
#16 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg håper ikke jeg ble oppfattet rasistisk i dag ...Neste gang du er på Rema og ser noen så får du gå bort og spør om h*n vil være vennen din!
![]() |
|
|